U zitellu scuntrò un amicu in disgrazia è scunfissi i cumplicati!

I storie nantu à l'amici di i zitelli è i cani sò sempre tocca è interessanti, ma crede à mè - a storia chì avemu preparatu oghje, si metterà in a rintra più intima di u vostru core!

Oghje hè l'annu Carter Blanchard d'8 anni di Searsy (Arkansas), chì era diagnosticatu cun una di e raru forma di malatie di a pelle di vitiligo.

A so mamma Stefanie Adkok era seriu preoccupatu di u statu emutivu di u zitellu, sapendu cumu micca solu per una età tenuta per apre a acceptà è resistent à l'altri:

"Carter cuminciò à andà à a scola, duva ci era un gran numaru di zitelli. E a so aparenza cambiò rapidamenti. U primu ciò chì m'hà dettu di quandu fù accade in u caru hè chì eldia u face è odi à a manera di ellu!

Per a prima volta, i medichi diagnostichi vitiligo cù Carter ancu in kindergarten, quandu u zitellu annantu à l'ochji avia bianca. Dopu questu, a so fiducia in sè stessu scorsu à spariscia, è decepzione è cumplicati l'anu sustituitu ...

Stephanie hà pruvatu tentativu di aiutà u zitellu, è i so prichere si respondeu.

Una volta, rivista di a nutizia à nutizie in Facebook, una donna hà pigliatu una foto di un cane maravigliu è charming cù spots bianchi spéciminé à l'ochji. Dopu dopu qualchì ora di circà, hà sappiutu ch'ellu sapia chì hè un razza pura di 13 anni d'altri Labrador Roody da Oregon, chì era statu diagnosticatu ancu cun vitiligo, è ancu in u stessu annu chì Carter.

"Aghjustu cumu chì Rowdy hà u stessu diagnosticu cum'è u mo figliolu", dice Stephanie Adcock. "E staju scuccu". Ma più impurtante - averaghju subitu in una cartuccia di Labrador Carter è era cusì cusetu chì Rowdy ùn era in tuttu cuntenutu da a so unicity, ma era orgogliu di ella!

Fortunatamente, i persone carei ùn importa micca di sta storia è, grazia à i donatori cullate in a reta di a sociale, Carter è a so mamma traspurtonu versu Canby (Oregon) per fà scopre un novu amicu è a so amante, Nicky Umbenhauer.

Ùn avete micca cridutu, ma quandu vi vede i quattru armati, è ancu cusì simili à voi, Carter li passò per duie ore è pressu à ellu!

"Quandu si n'andàimu in a stanza à Rowdy, pareva chì avemu avutu micca vinutu micca micca per a prima volta, ma sempre avà sò quì", dice a mamma di u zitellu. "Labrador è u mo figliolu eranu dui caru nantu à l'altri. È pare chì Rowdy hà cunnisciutu ciò chì passava in lu mo figliolu è intuìu à l'aiutà. Sapemu chì nimu hà pudendu trattà cun questu. Hà avutu esse un cane. Hè avutu esse Rowdy ... "

E ora sicuru duverevaraghju chì sente ciò chì Carter hà dettu di u novu amicu:

"Sembra chì cù Rowdy, tuttu ùn hè micca bonu cum'è mè. Havi bisognu di parechje più spots da ella!