Selfie photo

I riti suciali, chì sò diventati una parte integra di e nostra vita, sò chini di ritratti pigliati cù l'aiutu di parechji gadgets. I retrattu di ritratti di l'utilizatori anu diversu è di listessu tempu avianu una cosa in cumunu - sò tutti fatti in un angulu. E quantu diversu, perchè per falla stu ritrattu, hè bisognu di allargà a vostra manu cun una camera, telefonu telefunu o un prugettu avanti. Un altru modu hè di fotografià u vostru rifughju à u specchiu. Sò ritratti eranu chjamati selfi da a parola inglese, l'autore stessu stessu stessu.

Fondo Storicu

A storia di i ritratti di Selfie torna à u passatu distante. À principiu di u principiu di u XXu seculu, càmera pratichi eranu libbitati da Kodak. I so prupietari utilizate tripodi. Dopu avè installatu a càmera nantu à ellu, era necessariu di firmà in fronte di u specchiu, è cun una manu pressu u buttone di startu. Serebbe sorpresa, ma i primi selfies, fatta da a 13 anni d'età, a princesa Anastasia Nikolaevna, sò datati in u 1914! A zitella hà pigliatu di ritmi per u so amicu, è hà indicatu ind'u lettere chì era assai difficiule, perchè e so mani era treme .

Un pocu di menu centu anni passava, e li reguli di SELFI ùn cambiatu micca. Tutti l'avemu bisognu di circà un mirroratu adattatu, tenu a manu cun u gadget in altru. Ma a popularità di stu tipu di ritrattu jettandu scala! Dapoi 2002, quandu a parola "selfie" da u duminiu di un utilizatore di unu di i fori australiani hà divinutu cumuni, l'Internet hè inundatu cù ritratti self-made.

Selfies è Modernità

À u primu, u selphi hè perciutu com'è mancanza di gustu. Questu hè duvuta à u fattu chì a risoluzione di e camere cellulare di u telefuni movilizati anu da esse chjucu. I carichi nantu à sti ritratti sò stati chiuciati, grainy, ombreanu. L'avventu di i gadgets cù càmera di camara chì permettenu piglià cinematografica d'alta qualità, favore u cumplottu di a reta cun belli. Hè sopratuttu chè stu tipu d'autore ritrattu era aggradèvatu da e chjude chì spessu demonstrate u so novu maquillu è e cose novi à i so interlucutori virtuale. Chì pudete dì da u ghjovanu, anche si ellu Papa piacenu 60 milioni di visitatori à a so pàgina Selfi cù invitazione di u Vaticanu? Ùn ignurà a tendenza trendy in photography è Dmitry Medvedev, regularmente publicate nantu à u so blog una varietà di selfies.

Malgradu à l'enormità pupulare, l'autoestesi originale anu sempre una rari, perchè piglià l'imàgini di sè stessu o a vostra rifarenza propria ùn hè micca un capesche faciule.