Costume di città cinese

U traditu cinquante tradiziunale hè chjamatu "Hanfu". In a Cina, hè troppu sulitu solu durante a celebrazione o certi ceremonii, in quantu à e studiu cinematograficu, nantu à u filmatu di filmi stòrici.

In ogni casu, in a Cina è stanu, sò e cumunità chì anu dedicatu à u rinuvamentu storicu di u costume di città cinese (stu muvimentu hè chjamatu Hanfu Fusin).

Costume Chine Tradizionale

A variante tradizionale Hanfu compone di una cammisa longa ("I"), e manichi sò largamente anchi è una fogliu larga chì si estende à u fondu ("Chan"). Sutta a cammisa sò sottu ropa di cuttuni.

U traditu folklòcciu chinu era distintu di a versione maschili, micca tantu per u cut, ma per l'abbundanza di mudelli bordati. I patroni ani spuntati in i circles - "tuan", è tutti elementi di u brodure avianu un significatu tradiziunale drentu. I posti dominanti in a xerarità di i simboli occupanu u hieroghifu di u peach (cum'è l'embodiment de longevità), orquídei (simbulu di a cunniscenza), pion (ricchezza). A mpurtanza particulari era attaccatu à i fiori. Per esempiu, u culore biancu era personificatu cù a prutezzione di e forze scuru, è u culore verdu - cù a matina è u nascita di una nova vita.

Costume di cricca chinesa per i zitelli

Unu di l'elementi di u disfuncu mudernu era Zhucun, chì era una cumminazzioni di una sudaria cù una fascia, una sorte di sarafan incù mangiare longu è un capu in forma di panna. Ci hè assai varietà di jucunya, differeghja in largu è stile di a fasgone.

U vistimentu di u vestitu di a tradizione chinesa per a donna servite com "qiu" - capelli di furne di capri, cani o scimomi. Per una classa ricca, i capelli di pelle eranu stati sable o pilati di fossu, è e capelli di fur era assai valenu. In a stagione fredda, i raggiuni chjappani purtàvanu arcuni manichi di cuttuni da una volta.

U vestu traditu in Cina si chjamava "chensam", è a so modificazione senza manichi - "tsipao". L'stile di u vestitu Chensam era accussì spaziu chì hà vilatu à tuttu a figura di una donna, è solu a vista, palmi è e scarpi sò in vista. Generalment sò vistiti vistimenti purtava da e donne chjamate di sangue nòvulu.

U vestitu "cipao" hè una versione più mudernizata chì hè strintezza è più stretta, cù tagliati in i lochi per una maiurezza di u muvimentu. Era questa versione di u vestitu chì si facia assai popu di u mondu, hà ricivutu assai interpretazioni è variazioni di culori è di decoru, è diventenu a rappurtanza di u vestitu eleganti mudernu in u stilu chjamanti tradiziunale.