Porta di a fede

Molti sculturi in Israele pruvate di spettacà parechji aspetti di a vita di i ghjovani in i so opiri. Hè avutu ancu successu in Daniel Kaffri. A so famosa Porta di a fede in Jaffa, solu di a cumminenza sculturale originale è fascinante, hà un significatu sacru-naziunale. In u archu di petra, l'autoru hà sappiutu rimpruverà parechji epichi storichi in una volta, per vede a manera dura di i Ghjudei per ottene u so scopu principale - per acquistà u dirittu di vive è di crià i zitelli in a so terra nativa.

Storia di a creazione di a porta

L'iniziatori di a creazione di un monumentu pocu cumuni in una forma di un grande arcu cù assai elementi sculptural sò Mordechai è Moshe Meir, chì hè statu famosu in tutta l'Israelita in u 1965, avè edificatu u più altu raffioru in l'Oriente Medio à quellu tempu - a torre Migdal Shalom Meir. Iddi dicideru di dedicà un nou monumentu architettonicu à u babbu Amicu Binyamin, è per implementà a so idea, invitatu i grandi pezzi di l'scultore - Daniel Kafri. Malgradu à a so età ghjugna, Daniele, chì avia avà 28 anni, avia digià parechji opere impurtante è era cunnisciutu sopratuttu in u cercu di l'artisti. Kafri hè natu in Slovakia, ma hà vivi nci micca longu, solu 4 anni, è dopu trasmette cù a so famiglia per Israele.

Inesessuali, a Porta di a Fede vulia stabilitu nantu à a costa di u mare per rinfurzà u so messagiu semànticu - per enfatizà a fruntiera trà u mari ribizzu infinitu è ​​a terra israeliana sante. Allora i creaturi cose accettati di trasfurmà l'arcu di pedra in u sacru principali di tutti i Ghjudei, cristiani è musulmani - a cità di Ghjerusalemme. Ma doppu longu discussioni, hè decisu di sceglie u locu di a Porta di a fede di l'antica Jaffa, chì ancu hà diventatu una parte di Tel-Aviv, ùn hà micca persu l'autenticità è l'intaressu architectural è cultural.

Avemu installatu un arcu in unu di i parchi più belli - Abrasha, chì hè chjamatu dopu a famosa figura pulitica di Israele, Abraham Shekhterman. Per piazzate l'scultura, u postu nantu à a muntagna fù sceltu nantu à u cima di u cullettinu di Gikoliniya per spencerà l'idea principale di u munumentu - u dirittu ghjuridicu di i Ghjudei à a so terra. I travagliu nantu à i porti hà duratu 2 anni (da 1973 à 1975).

Stilistic features

L'arti critichi attribuiscenu a Porta di a Fede in Jaffa à sculture in u Art Nouveau. U disignu di l'arcu hè abbastanza simplice - hè cunsistenti di trè pilastri di 4 metri. Dui d'elli sò stallati verticamenti, una ghjaci situa da l'altitudine. L'arcu hà una basa insolitica. Ci hè nantu à e petre chì sò stati rimogati di u Muru di Lamentu . Dunque, senza mancu visitare Ghjerusalemme , pudete tuccà una parte di u so famoso santuariu.

Da una distanza pò pari chì a Porta di a Fede hè simplicemente bella curnelli rive cù una fanciulla stia. Ma si vi vidu, pudete vede contatti di storia sipurtata nantu à ogni culonna.

A prima colonna hè illustrata da una storia biblica benestante, chì narra ciò chì Abraham hà realizatu u rituali di "sacrificiu". Sutta un certu scorci, ponu vede bè chì Abràhamu Alzette sopr'à a so testa, affissante nantu à u cordellu.

U second pilastru "conta" a storia di u sònniu di Ghjacobbu, induve l'Allighjante dete a prumessa di propiu a Terra Prometida. Immediatamente, ci sò dui angeli chì passanu sopra u simbulu di a cunnessione tra u celu è a terra - "A scala di Ghjacobbu".

A parte horizontali di a Porta di a fede in Jaffa palesa un'altru avvenimentu impurtante in a vita di i Ghjudei - a presa di Ghjericu. L'esercitu di u koenis marchja longu i mura di a cità, cumprendendu spade, shofaras è l'Arca di u Pattu in i so mani.

Ci hè una crede chì quellu chì passa per a Porta di a Fede, fendu un desideriu, pò cuntà a so esecutzione veloce. Ma hè impurtante observà un certu rituali. Se vulete chì u gustu di veramente un veru, andate à volta di a Porta di a Fede in a manca di u ghjornu, prossimu torna lentamente per fà affruntà, cercanu u to ochji è passanu lentamente in u arch, toccu u palme à un di i pilastri.

Cumu ghjunghje?

A Porta di a fede si trova in a zona di u parcu di Jaffa, perchè deve esse necessariu camminà circa 400 metri da i busi. In u via di Yefet bus numero 10 stops, è in a strada Mifrats Shlomo Promenade bus numero 100.

A pezzu di u parcu ci sò parechje parcheggio, inclusi u parking gratuitu. Hè più còmicu à manighjà in caru da a strada HaTsorfim.