Caramellu Market

U Mercatu di Carmel hè u mercatu più grande di Tel Aviv . Inicialmenti, hà avutu una orientazione alimentaria, ma oghje pudete cumprà tutte sse manufattu quì tuttu. U mercatu attrae cù i so bassu prezzi, chì hè per quessa chì micca solu i turisti, ma i residenti lucali si facenu cumerci.

Descrizzione

A storia di u mercatu hè cusì interessante, chì, cun piacè, hè reticulata da a bocca à bocca. A principiu di u seculu passatu, u presidente di l'urganizazione "Eretz Yisrael" hà acquistatu pezzi vicinu à Jaffa. Dedicò u territoriu in spartimenti è andò in Russia per vende. In u principale, i siti eranu acquistatu da i Ghjudei ricchi è da esse solu per scopu caritatori. Uni pochi di elli crèdenu chì un paiu puderanu torna à a Palestina. Ma digià in u 1917, i Ghjudei, da a famiglia, anu da lascià u paese è pocu fà credu un pezzu di terra vicinu à Yaffa diventonu a so salvezza. U putore alcunetu li auturizeghja di apre i bancari, ma solu per a venda di prudutti.

In u 1920, l'arcade shopping era ricanusciutu com'è u primu mercatu urbanu. U so nome chì hà ricivutu da a strada, chì si trova - ha-Carmel.

Chì pudete cumprà in u mercatu di u Carmel?

Oghje, u Mercatu di Carmel hè un locu famusu in Israele, micca solu per i turisti, ma u populu di Tel Aviv è e cità vicini. Prima di tutti, i cumposti sò attrati da i prezzi, sò più basso chì in ogni supermecchju. Inoltre, quì pudete cumprà micca un pruduttu di qualsiasi pruduttu, frà i populari:

  1. Prodotti . I verdura, frutti, ogni tipu di carne è di pisci. Ogni alloghju ecettivu.
  2. Calzature . In u mercatu pudete cumprà, cum'è i sapori originali di e famiglii famosi è a produzzione lucali.
  3. Tappeti è servitù . I donne sò cuntenti di cumprà prudutti artighjanali cù un mudellu unicu. Dopu tuttu, sò quelli elementi chì dùnanu carattere à a tavula.
  4. Art objects . Un pruduttu interessante serà truvatu per ellu stessu è i amatori di l'arti. Sì avete accumpagnatu da a fortuna, pudete truvà l'articuli rari in un prezzu minimu.
  5. Street food . In Carmel sò parechje fuglioli è i banche cù e manciari di a strada. Bastamente sò sti platti tradiziunali judaichi è arabi: pita, falafel, burekas, Al ha-Ash, u più more.
  6. Spices . In u mercatu, trovanu qualcosa spese, ancu quelli chì avete micca sospettà ancu. Questu hè un veru paradisu per i cocchi.

Infurmazione utente

U marcatu di u Carmel hè unu di i siti più frequenti in Tel Aviv, perchè quandu si trova in a cità, deve visità, è serà armatu cun infurmazione utili per questu. Comu:

  1. L'urarii di u mercatu di Carmel. U mercatu hè apertu tutti i ghjorni, solu u setturi di 10:00 a 17:00.
  2. U ghjornu prufittu. Carmel hè cusì famoso per i so prezzi bassi, ma hè un ghjornu chì i prudutti sò compru più belli - u vennari. U sabatu, i Ghjudei di u Shabbat e vindianu tuttu finu à questu ghjornu. Se qualcosa ùn hè micca vendita, po è ponu stallà quelli nantu à i case di e boxe, perchè e famiglie pò piglià in modu gratis.

Cumu ghjunghje?

Per aiutà à u marcatu di carmelè pudete utilizà trasportu pùblicu. Dentru un raiu di 300 m sò parechji spassii di bus:

  1. Carmelit Terminal - rotte № 11, 14, 22, 220, 389.
  2. HaCarmel Market / Allenby - rotte №3, 14, 16, 17, 19, 23, 25, 31, 72, 119, 125, 129, 172, 211 è 222.
  3. Allenby / Balfour - rotelli No. 17, 18, 23, 25, 119, 121, 149, 248, 249, 347, 349 è 566.