Foto: Maria-Kate Olsen se prustesia in l'ochji

Mary-Kate, una di i scimmi gemelli Olsen, fù fotografatu l'ultimu dumande nantu à a Costa Azzurra in Antibes. Foto di l'attrice di 30 anni in una biulogica negra dà a nascita à una nova onda di rumore di a so anoreksia.

Slimmer than usual

Miniatura Mary-Kate Olsen, a so altezza hè solu 155 centimetri, ùn hà mai avutu maiò di libari extra, è in i tempuri recenti hà crisciutu ancu più.

In i ritratti pigliati da i paparazzi in a spiaggia di un locu di moda in Francia, induve l'attrìlla hè stata ripiata cù u so maritu Olivier Sarkozy, ella s'assumigava ancu praticata. Olsen, in particulare depressant, in u ritrattu, induve hè stampata cù un maritu anzianu, vicinu à quale ella pare una angelo adolescente.

Malu suspettu

Fans of Mary-Kate sinceramente preoccardi di u statu di a so salute. Dudu dòde anni fà, una ghjovara nova hà cullatu in a clinica per via di prublemi di manghjà, postu chì a so carriera di a funziunalità hè vinutu à nisuna. In seguitu, in una entrevista, Olsen denegava u fattu di esse in rehab, ma in cunferma di l'infurmazioni avanti, i ghjurnalisti anu avutu una manifestazione da u so rappresentante nantu à u trattamentu d'anorexia in u 2004.

Leghje ancu

A strata, anche mancu Maria-Kate è otoschala, in i so ritratti nantu à a so faccia un rienvaraghju sughjettu. Sinceramenti a speranza chì, per l'excitazione di i so fanali, sta volta ùn sò micca boni ragiuni.