Vogue Arabia celebra u so primu anniversariu: Iman è Imaan, numeri di festioni chjovi

L'emissione di marzu di Vogue Arabia divintò una edizione d'anniversariu, è l'editoriale di u glossa hà datu i vostri lecturi l'oppurtunità di venerà a dui bellezza nantu à a porta. Eroculini di u mudellu diventenu mudelli, chì i nomi difendenu solu per una lettera "a" - Iman è Iman Hammam. Eppo e donne vistutu di tocca naziunali - turbani, creati da a marca Saint Laurent per a so nova coleta. I posti per u Vogue Arabu hè statu preparatu da u famosu mastru Patrick Demarchelier, ma hà travagliatu cù mudelli chjori dilettanti davanti à u scandalu attaccatu à u persequità sessuale.

L'editore in capu di Vogue Arabia, Manuel Arnaut, hà dettu u cuntrollu nantu à u travagliu nantu à u numeru:

"Ùn era micca cusì faciule di truvà un mudellu chì incorpò bellezza, stile è simbulizava u" spiritu di i tempi ". Esperemu chì i nostri lettori ripareranu a tappa di a rivista ùn solu com'è una foto attraente, ma ancu com'è un tipu di missaghju.

Publicazione da Vogue Arabia (@voguearabia)

Dui entrevista in una stanza

Dinturatu a rivista, i lecturi truverete entrevista diretta cù i dui fugliali. A vedova di David Bowie parlà nantu à a manera di i primi passi in a industria di a moda. Hè stata fatta accidinamente in Kenya da u fotografu Peter Bird. Iman hà da "cummà" per pagu indigestionariu quandu travaglia com un mudellu in i Stati Uniti. Indubbiamenti, u famusu modellu di moda hè dumandatu à ciò chì hè cum'è un musulmanu è à u stessu tempu un mudellu populari.

Publicazione da Vogue Arabia (@voguearabia)

Imaan Hammam ammettiu chì era inspirata da e razzi Eggscotti-Marocchi. A zitella sullai inspirata in a so "genealogia" è hè felice chì puderia diventà a faccia di a porta di a publicazione chì sustenenu l'idea di a diversità culturale:

"A moda ci hà inspiratu per esse stessu, affirmannu i nostri qualità personali".

Publicazione da Vogue Arabia (@voguearabia)

Leghje ancu

Publicazione da Vogue Arabia (@voguearabia)

Pensemu chì un annu, a faccia di a prima edizione di Vogue Arabia fù sceltu Gigi Hadid, chì hè orguglioso da u so urigine palestinisimu. Nota ch'è Imaan Hammam addivintà una picciotta da a tappa di u Vogue arabu per a seconda volta. U so debut fu fattu in l'aprili l'annu passatu.