Harvey Weinstein recursò à i servizii di l'agentsu ex-Mossad, intimidendu e so vittimi

A prova, cunnessu cù l'assetimentu sessuale di Harvey Weinstein, porta i più frutti. Ùn avete micca cridutu, ma dopu avè assezioni nantu à u ghjurnalismu investigativu destinatu à spiegà u so cumpurtamentu immurali, u pruvucatore pruduttori hà impiegatu e persone chì pressurà à ghjurnalisti è di attrici. Hè per esse l'espurtazione di e materiale publicata in i medià americani, ùn ci pudia micca.

Aiutà Harvey in i so atti brutta pigghiaru parechji affari privati. Certi anu utilizate u serviziu di l'antichi agentsi di u serviziu spiciale israeliano "Mossad", in una parolla - i picciotti grechi senza teme è reprochatu.

Hired by a filicufista lascivious, a ghjente hà bisognu di seguità à e so vittime, esercite pressione per elli è fretallu in fiducia.

L 'impegnu senza scrupulous

Unu di i figuri cintrali di l'accusa contra Harvey Weinstein hè l'attrice Rose McGowan. Ùn hè micca sicretu chì pocu fà pocu tempu hà travagliatu in l'opus autobiografica "Brave". U libru serà publicatu prima annu dopu.

Una certa dama chì hà pruduttu u pruduttori prudutttu, hà da entra in a fiducia di l'attrice sottu u guise di un attivista di dritti di i dritti di u drittu è da elicità da elle l'infurmazioni di un futuru libru è investigazione!

Eccu ciò chì Rose hà dettu qualcuno di sta episodiu:

"Avete rializatu ciò chì significava, per esse l'inimizatu persunale di u stessu Weinstein! I era minacciatu, è aghju timore assai. À qualchì puntu, mi paria ancu chì era in a pelicula "Gaslight". Tuttu chjude era stinnutu, è mi circà nantu à a faccia!
Leghje ancu

Dopu din l'infurmazioni avè a pressa, Harvey Weinstein perdiu altre postu impurtante: l'academia di televisiunale americane u cumbattitariu di a so classiche. Avà, per u cunsigliu di l'Emmy, ellu viaghjate solu da una distanza ...