A retavista Variety si tenia un scontu annu "U puteri di a donna"

In u New York u 8 d'aprile, un annu di annu "Festa di a donna" hè stata tenuta, chì hè tenuta da a rivista Varità. Parechji belles grandi famosi sò vinuti per ellu, chì anu utilizatu a so popularità per u benefiziu di l'umanità.

Varieghja hà distinatu e donne chì sò attivamente impegni in a filantropia

U premii oneruori spiciali sò stati attribuiti à e donne chì in l'ultimu annu aiutanu à i povremusu è battenu a violenza. Awardsi:

Dopu u premiu, l'editore di Michelle Sobrino-Stearns s'arrizzò à u podju è hà dettu: "Semu orgugliosi per furnisce una plataforma chì ponu dettu l'averebbe realizatu di e femine sustininivi in ​​u campu di u cinema è a television. Hè ingaghjati in a filantropia è questu hè bonu, perchè ellu faci u nostru munnu ".

Leghje ancu

Varietà - una publicazione chì hè più di 100 anni

Varietà Setmaniale hà iniziatu à prisintà in u 1905. Dopu questu, hà hà guadagnatu una auturizia innegable in u campu di u cinema, a musica, l'intrattenimentu, u teatru, etc. Ricerdi chì sò stampati nantu à e pagine di stu glossu, hè accettatu per piglià com'è basa, è l'opinione di l'autori ùn hè micca sugettu à critica.

A rivista rari torna urganizazione di avvene suciale, ma u ghjornu "U puteri di a donna" hà prubabile cambià sta tradizione. Hè stata prununzia per u terzu annu, è hè diventendu numarose pupularità à e donne filantropichi.