Robert Downey Jr. parrava annantu à l'amuri di u so figliolu di e drogu

Stella di u cinema americanu Robert Downey Jr. fa pocu fà una confession franco di u so figliolu. Dice ancu chì, anche tutti i prublemi, u figliolu di 23 anni d'Indio hà rimessu di l'addiction di droga.

U trattamentu era assai difficiule

Dui anni fà, a polizia di u Angeles anu arrestatu Indu per u trasportu di un grande lotu di coca. Per sente in prigiò u ghjovanu ùn era micca datu da u famu pare, chì hà cuntribuitu una cantina decentu di soldi per a so liberazione. Invece di imprigiunamentu, u giudici hà fattu un veredictu chì dicenu chì Indu avissi da passà à u centru di riabilitazioni per u trattamentu obligatoriu.

E dopu 2 ​​anni doppu Robert Downey Jr. in a so entrevista cù a Revista Americana hà dettu à u seguente: "U mo figliolu hè struitu sanu è hà digià statu di u centru. U trattamentu era assai difficiuli è dulurusi, ma ellu passava. Sò assai orgugliosi. Per sustene ch'è hè tutta di tutti. Avà poverà tutti i so putere à a musica è fà ciò ch'è li piace. Inoltre, l'attore hà dettu chì Indu hè stata liberata prima di u tempu debitu, perchè Hè una bona tendenza à rinfurzà a recuperazione.

Leghje ancu

Indu ùn era micca u primu aduprà droghe

In a famiglia di u famosu attore, u figliolu seguitava i passi di u so babbu. À l'iniziu di l'anni 2000, Robert Downey, Jr., hè stata rimettitu di a droga di drogati. In ogni casu, dopu à quellu, l'attore pratesa di superà a dependenza, anche à quelliere oghje qualchì ligame cun ellu è di droghe anu infuriatu.