Jamie King shocked everyone with a swimsuit strano

Si qualchissia decide di mantena un cuncorsu per u terribbili swimsuit terribili, capaci di mutilà ancu una bona figura, u so vincitariu seria 37 anni di Jamie King. Paparazzi hà atturciutu l'attrice in un swimsuit assurdu chì distortu u so formi mudeli.

Beige Something

Jamie King, cunnisciutu per u so rolu in u thriller "City of Sins", hè stata cun a famiglia (u maritu Kyle Newman è i figlioli James è Leo) per restà à l'isula di Maui. U so aspetta nantu à a spiaggia facianu una sensazione verita cù un signu minusariu. Quandu l'attrìe è u mudellu di part-time scacciava un stravasa midi suits espectaculares cun una stampa fiurali, si stetò in un visture retro, chì hè difficiule à chjamà stylise è sexy.

Per a sorte, King, chì anu vistu in u speculu, hà sceltu un bias di l'annate chì si cunfundini da u culore di a pelle. I meloni cù a cintura alta è bustier anu fattu di tela cum'è incomprensibile è ùn mancanu Jamie à tuttu. À a bellezza cù formule grazia à u sacerdote, a cintura è u scecenu sputanu sanu.

Ùn piacevate sè stessu

Hà deve devi de note chì u rei induve publicamente ricerciatu e calzature di bagnu, chì pareva una figurina di porcellana. Fans sò abituati à u fattu chì a ghjovana actrice li piaci cù l'armunia è i vivid imaghjini nantu à a catifa russa, è l'abbicinu a so bocca in sorpresa, quandu anu vistu u swimsuit fallecido di Jamie.

Leghje ancu

Ti putissivu un bicchieri comu Re?