"Scandalu organicu": i prodotti di marca Jessica Alba hà ricanusciutu com'è periculosu per a salute

L'attrice Jessica Alba torna più grande. A cumpagnia possu u so propiu, avete bisognu à pagà i clienti una compensazione monetaria impressesiva - un è un mezu milione di soldi. U quantità hè impressesivu, hè micca? In ogni casu, hè megliu una reputazione malduta di a marca, creata da a stella.

Publication da Jessica Alba (@jessicaalba)

Tuttu hà principiatu in u 2015. Un gruppu di i clienti antichi di l'cumpagnia Honest Company hè unificatu per un pruduttu. Hà spressione una reivindicazione à a qualità di cosmetichi da u sole. Pocu dopu, si sò ingressu per i cunsumatori chì anu cuntrullati, chì anu a vargogna per a qualità di u fugliale di i zitelli, sapori è gel.

Publicazione da The Honest Company (@honest)

Seguretat di l'alimentariu alimentatu in questa

Questa pretendimentu ùn hè micca esplicita. À u vestitu gruppu di i genitori di i zitelli chì l'hà alimentatu l'alimentu ecunòggicu di Honest Company s'unì. L'annunzioni di u pruduttu manifesta bè a so cumpusizioni: i prudutti ambien d'ambiente. Ma l'esame rimettivu u risultatu completamentu. In alimentazione per i zitelli cuntene perdubile è, in più, sustanzi periculosi.

Publicazione da The Honest Company (@honest)

Leghje ancu

L'esame hè stata dopu da un novu kawża.

Sì, a situazione hè assai dilicata. Queste prucessu anu influitu in quantità à a reputazione di a famosa attrice, perchè avertitu in modu ripetutu da guarantore di a qualità di i bè di a so marca. Inoltre, u nomu fù sceltu per a Società Honest chì hè stata - "Company Honest". Avà chì crede in Jessica?