Bella Hadid starrò nude per a rivista Flare

Modelu di 19 anni Bella Hadid piace à i so cumpagnie cù sessione di foto, induve ella nuvia spusatu. No tantu tempu fa piglia per u fotògrafu di a rivista Elle, è l'aiutu divintò cunnisciutu chì a bellezza hè stata tralata per u prublema d'uttobre da Flare gloss.

Bella hà introduttu a ricerca Calvin Klein

In i pagine di questa edizzioni, Hadid pratice solu in vistimenti di u famusu Calvin Klein. Pò esse vistu in diverse scopi, ma tutti sò stati construiti nantu à u focu di u spaziu bulu. Una bola, una camma putra, un ghjudicore voluminoso, una camisa cun forti è una borsa di jeans - tuttu questu era rapprisentatu da Bella. A sti cosi, a dirittiva Isabelle Dupre proposa di portà una poca satura o pappaglia. Jeansi stretchi anu decisu di sparalli in generale in piazza. Inoltre, Hadid hà dimustratu cowards di Calvin Klein, chì puderia truvà in l'ultima ricerca di a famosa marca.

Leghje ancu

U fotògrafu hè in latu di Bella

U talentu Nino Munoza, chì hà travagliatu cù magazines famosi cum'è Harper's Bazaar, Elle, Vogue è Glamour per un bellu pezzu, fù invitatu à sparisce a sessione di foto. Dopu à u ritrattu, Nino hà dettu à Bella:

"Aghju digià travagliatu cù Hadid è ponu capisce chì ella hè unu di i mudelli più recariti è responsabile entre i ghjovani. A so sughjera, Kendall Jenner è altri sò sottura à Bella in questu. Pensu chì hè per quessa ch'ella ella sulla attività di a carriera. In quantu à mè, aghju fattu piacè di u travagliu cù ella. Hè pruvatu di tantu, è esse intesu, è Isabel chì a sughjura di foto hè stata sparata rapidamente.