Portabili per marcatura

I tavule di legnu si sò longu inghjuluzzu in l'oblit, è sò stati rimpiazzati da i prudutti di plastichi, cù una capa interna, da quale pudete scrive cun un marcatore o un penne di feltru, è dopu borate cun un gouvergiu spugna o sponge senza traccia.

Porta di i bords

Per assicurà chì e marcatori sò sempre à manu, ci sò i titulari specialheti per elli. In regula, sò quattru sizzioni, in quale sò inseriti i culori principali: russu, blu, verde è neru.

U marcatu magneticu per i forse pò esse facilmente tramutatu in a superficia per a cunvenzione di l'utilizatori. A causa di u fattu chì u disignu hè guardatu strettu in verticalità, i marcatori sò stati firmamente fittizati. Certi mudelli anu pontezza di soluzione horizontale, è alcune verticale, ma ùn ci hè nudda diferenza significativa entre elle.

Attenzione di Scrittori

In più di u dispusitivu chì hè attaccatu à a cartula magnetica, ci hè un detector di scrittore per marcadore o marcatori. Dopu tuttu, ogniddi sapi fà per perdisce fà cun travaglià cun elli, fate questi articuli da a tavula. Ciò parechje chjude un pianu rack, nantu à quale u lattice sò posti marcatori.

Particularmente còmpii per u pussibile per i marcatura sò i zitelli chì constantemente è strive per perdiani i culori più famusi. Dopu avè ricivutu un sustitutu cum'è un rigalu, u zitellu sianu automaticamente inseriti dopu avè utilizzatu u markatore in u bughjone. Inoltri, i zitelli appieghjenu micca di scurdà di mette un capu nantu à u cartulare di feltrette d'accumpagnà u travagliu.

In più di i titulari di u scrittore è di u magneticu, ci sò parcheghji stampati in forma di prestiti cun una spedizione o una cestera pendre. Sò disinfittati per i bords ùn anu micca equipmecchjata cù una curpa magnetica. Standing or sitting at the easel , u zitellu hà da pudè rializà e marcatura accurately, senza accadera in a so manu un pocu pezzi.