Salad with cabbage and breast

Ligera è diliziosa cù u pane di polla, pò diventà parti di u meniu di dieta o a dicurazione di a tavola festiva. Sceglite u vostru urientale ricetta da quì sottu.

Insalata cun pettu di polla è a col china

Ingredients:

Per insalata:

Per abastelu:

Preparazione

Noodles sò stati prestu finu à prestu, postu chì aghjunghjenu a mantela cun l'addiventazione di sallai è amanduli 5-7 minuti. Trasfurcamamu i fettuccini fritti. Aciscite torna petita, chop the green cuttlece. Fillet à fasgiolu cut in cubcuni.

Bacciallu u oliu di colore cun uvizziu di vinu è salsa di soia . Aggiuncate l'oliu di sallivella è u zuccheru à u vestiti è aghjunghje u novu. L'ingredienti preparati per l'insalata sò mischiati è speriti cù salsa. Avemu servitori à a tola immediatamenti dopu a preparazione.

Salad with breast breast, Pekinese, col, corn

Ingredients:

Per insalata:

Per abastelu:

Preparazione

U filettu di Chicken fasgi è ghjustu in i fibri. Tagliemu tagliate a cecciu in a mezza aneddu, è u pappagallo búlgaro con capelli. In una padedda, fretce l'oliu è frittura di cipolle cù pepite finu à ch'e sò moltu. Allora assigliate a mezcolata. Peking cabbage shred. Imbulighjate tutti l'ingredienti preparati per l'insalata. Venite l'acitu balsamicu cù l'oliu è l'acqua è sceta u mistu resultanti cù una insalata.

Insalata di cavolo bianco è pettu di polla

Ingredients:

Preparazione

U fornu scaldatu à 180 °. Una culloca di salsa di soia mmiscenu cù 1/2 cullenada d'oliu di sallivella è di grassà u mistu resultanti cù u puddastru. Pettite u filettoghju nantu à una cuperta di pagliaghja è si mette in u fornu à cocchi bè prestu. Prestu chicken cut in pieces.

Ogni tipu di col è scurciate è imbulighjàtela in un insalata, aghjunghje l'amare di zucca, cipolle picca, mandarine, scorciata da u pelle è u pollulu. In un altru pane, fate a salsa di soia rimanente cù l'acitu, l'àgape rossu è u togheru, l'oliu di sesame, u zucchero è a salsa piccante. Scappi e salad dressing e mix. Insalata prestu cù petti di pullinaghju è di colti prima di serve, sbagliati cù fette d'amanduli.