L'autore di a romanzu "Eat, Porse, Amore" Elizabeth Gilbert hà dittu l'adieu à l'amatu cantante Raye Elias

A storia di l'amore di dui donne incresciliati è talented fineru, l'autore di a famosa scrittura nova è "Eat, Pray, Love". Elizabeth Gilbert divulgò a morte di u so cantante and director chjamatu Raya Elias, chì era solu 57 anni di età. Elias hà patutu pi assai di u cancellu di u pancreas è u fianu, passendu unu dopu un trattatu, ma, sfurtunatamenti, u cantante ùn pudia micca scunfighja a malatia. In u settore di u 2016, u scrittori pusitiva fin'à relazioni eterosessuali è rescindiu un matrimoniu di novi annu cù u so maritu è ​​ufficiale l'accetta l'orientazione sessuale non-cunventionale.

Raya Elias

Elizabeth Gilbert è Raya Elias

Lisabetta hà dedicatu à Raya Elias e l'ultimi parole di ricunniscenza è publicheghja nantu à e riti suciali:

"Era u significatu di a mo vita, u mo liberatore, u mo cunsultante è l'amicu, u mo ànghjulu è u dimòniu, u mo ribellu è ribellu, u mo brucu è a mo musa, u mo rigalu in questa vita è parte di u mo core ... Amu vogliu assai è ringraziu tutti i ghjorni cun avè visatu. Questu hè u regnu più altu per mè. Vogliu dì ... scrive ... "Ritorna in pace", ma ùn mai m'hè piace a pace, in cunsiderà chì hè aventu. Vulete campà, per guddà. Iu sempre l'amu! "

Dopu à u diagnosi di u cantante fù cunnisciutu in u 2016, Gilbert hà cusì cuncurdatu in u tempu daveru sta terribili nutizie:

"Hè stata scusa. Ùn aghju micca scrittu ciò chì succedia quandu u diagnosticu di Rai divintò cunnisciutu. Tutti i circondani sò perciuti solu di manera diversa, immediatamente visibile impurtante, veru è impurtante. A morte ti fa svegliate da u sonnu è cumincià à apprezzà a vita è e persone chì sò quinu à voi. Fù da quandu aghju avvistu chì aghju fughjutu di ghjacia, è nigava i mo sentimi per Raya. L'amassi è questu hè diventatu u significatu di a vita per mè. Hè per quessa, ùn avemu micca amparatu a nostra rilazioni, ma apertumente annunziate nantu à i sentimenti à i partinariati è i parenti. A verità è a apertura permettenu a godiri di raghjoni, per ùn temerà di publicità è malincipente ".
Leghje ancu

Ricurdamu chì Elizabeth Gilbert divintò cunnisciutu per a versione di scacchera di a so novella "Eat, Pray, Love", induve u rollu primu toccu Julia Roberts. U libru cum'è un mondu sia autobusogicu è rende nantu à u difficultu pianu di a ricuperazione dopu à u primu matrimoniu, un novu amuri per Jose Nunez, chì l'scrittore scontru in Bali è a so rilazioni. In la realtà, a coppiu no solu maritatu, ma ancu per novi anni, hà impregnatu in a gestione è u sviluppu di a magazzini asiatica di importatu e duie Buttoni.