A figliola di Jackie Chan hè in u ospitale dopu à l'attu di suicidiu

A figliola di 18 anni di u famu maestru di arti marziali, l'attore pupulari Jackie Chan è u vincitore di u concorsu di bellezza Miss Asia in 1990, Elaine Ng, hè urgamente ospitu. Etta Ng pruieva di cummunicà suicidi.

Determinni di l'aluminu rapportu

Sicondu i media chinesi, i duttori in unu di i sughjetti in Hong Kong sò puchendu per a vita è a salute di a figghiu illegitima di Jackie Chan. A condicione di Etta Ng hè cunsideratu cum'è pesante.

Jackie Chan è Elaine Ng
Etta Ng

A raghja esatta chì puscia a zitella di suicidiu ùn hè micca cunnisciutu. La semana passata hà viaghjatu cù un gruppu d'amichi chì tocca à Tailanda. Dumenica, ella spuntò u restu u restu à turnà in casa, è 24 ore dopu decide decide per settice a so vita.

Statu di depressu

Prima di a transizione, Etta era una chica sonora è grilla, ma pocu tempu hà spessu cunformatu cù a so mamma è hà prumuvutu cù una speranza prolongata. A pagina di a nella in a reta soia hè china di penseri di suicidiu. Subscriventi Ng pruvenu chì spessu pubblicatu posti nantu à a so fragilità di a vita.

Eling Ng cù a so figliola Etta

Relazioni difficult

Etta ùn avia nè cumprinziu mutuale, no solu cù a so mamma, ma ancu cù u star pare, chì ùn la ricunnosce micca. Quand'ella hè stata nata da u brevi romanza di i so genitori, Jackie Chan hè stata casata à u attore di u cine Taiwanese Lin Fengjiao. L'attore, chì solu era riccu à l'annu l'annu per più di $ 60 milioni, hà cunzidiratu u so cunnessione cù Elaine è u fattu di u natu di Etta hà da esse un sbagli.

Jackie Chan

A figliola di l'actor ùn avia mai avutu tendenza sensu per ellu è era aghjenti per ellu solu per u biomateriale chì dava a so vita, cù chì ella, sfurtunatamenti, hà decisu di parte.

Leghje ancu

Add, in più di Etta, l'artista hà u figliolu maiore di Jaycee, nascutu in un matrimoniu incù Lin Fengjiao. L'anzianu di 32 anni di l'attore in u 2015 era cunnisciutu di mantene una droga dump, ma sei mesi dopu fù liberatu.

Jackie Chan cù u so figliolu, Jaycee