"Sex in the Big City 3" ùn hè micca sughjettu: Sarah Jessica Parker hà dettu infurmazione di i motivi di stopping the filming

I fannori di a film sensacionala, aspittendu aspittendu a so cuntinuazione, sò assai affettati. Hè divinutu chì più sparghje di "Sex in the Big City" ùn sarà micca cummessu. Quandu si svolge, u mutivu di tuttu - l'attore Kim Cattrall, cusì assai assai di l'audience in u rolu di Samantha.

In u 2017 Fall Fashion Gala di u Ballet di New York City, l'attrice hà datu un brevamentu commentu, finalmente distruggennu l'aspirazioni di i fanni Cary, Miranda, Samantha è Charlotte è cuntinuà a bella storia.

Reali Raria

Sarah hà cunfirmatu chì u spartazione hè stata sospita è dettu chì u mutivu di questa era u pretendimentu di sustegnu di Kim Cattrall, una attrenda ghjucatu stunning Samantha. Ms. Parker sprimi cù u so disprezzu à questa materia:

"Aghju aghju fattu assai scunfitta, perchè l'script era maravigghatu, uriginale, chinu d'umuri è timpetsimi. Hè una pienezza chì l'audienzia ùn vedi micca è ùn hà micca surveggeru cù e so heroine amatu di interessanti è interessanti avvenimenti. "

Da i primi parole

I seguenti di a serie ùn anu micca deve ghjustificà è custruiscenu versioni incantevuli, una più persuasu chì l'altra. Oghje nantu à a pagina di Kim Cattrall in Twitter ci era un cummentu:

"U mio cumpagnu hè assai simplice - in u 2016 dicu chì ùn aghju micca vulsutu esse rimettutu per a continuazione di a film."

Questa stituzzioni ha generatu un furore sanu di cumenti. Ill-wishers scrittu chì Kim si purga da una freccia di stella è hè capriciosa solu per attentà un attesu maiò à a so persona.

Leghje ancu

I fancienti di l'attrenta di 61 anni eranu menu categurichi. I difendenu u so favuritu, è hà nutatu chì hà tuttu u drittu di ùn fà micca ciò chì ùn piace micca.