Sarah Jessica Parker hà rializatu allora Gemini Tabitha è Marion

A strada di Hollywood di 52 anni, Sarah Jessica Parker, chì hè statu famosa per u so rolu in a televisione movie "Sex and the City", attrava annantu un eventu novu New York City Ballet 2018 Spring Gala. L'attrìzia hè vinutu per ellu micca sola, ma avutu cù i pienni di 8 anni Twitha è Marion. Hè nutate chì per i zitelli sò questi u primu avvenimentu di questa scala, duverebbenu esse riunite cù a so mamma nantu à a catifa russa.

Sarah Jessica Parker cù e so figliole

Parker è e fiorini dimustrò luci, vestiti lucali

Prima di i ghjurnalisti in l'eventu, chì era dedicatu à u 100 anniversariu di u nascita di u maestru di a coreografia Jerome Robbins, Sarah è e so figliole eranu in vestiti sbucciati. A l'attrice di 52 anni, pudete vede un vestitu di dui capigli di culore beige, chì era strufinatu da tela densi è gasa. Se parlemu di u stilu di u pruduttu, u vestitu hè un corpu cù drapere in cunglisazione cù u collu è e manichi à longu, è di una fascia chiatata. In quantu à i scarpi è i sacchetti, nant'à Parker pudete vede sapori di bagnu cù u so coltu è u listinu stessu di embrague. E silenziate nantu à u pittore è u make-up, allura l'attrìccia dimustrò u restu. À u so capu hà purtatu un bun altu è di a so fàccia era una gasa culura azurista.

Sara cù e so figliole Tabitha è Marion

E ora avuto vulete dì quarchi parolle di i gimelli, chì i zitelli nantu à a catifa russa brillava ancu. In Tabitha è Marion un puderia vede vistiti cù largi faldidi chì anu fattu di tela cun un'artura fiurali. Una di e fiorite, u pruduttu era biancu è biancu, è l'altru era biancu è verde. Adding to the dresses were headbands and shoes with embroidery floral from the new collection for children from the Dolce & Gabbana brand.

Parker incù e so figliole in u New York City Ballet 2018 Spring Gala
Leghje ancu

Parker ùn vole micca di vistitu nene in robba caru

Malgradu u fattu chì i gemelli in l'eventu, dedicate à u 100 anniversariu di u nàscita di Robbins, hà vittatu stunning è assai moda, a so mamma ùn cride micca chì un tali fenomenu facia un costume. In i so entrevista, Sarah ripetitu hà dettu chì ùn porta micca e vistimenti di i zitelli di e più recente collections of couturiers famosi. Eccu ciò chì di a ropa Parker hà dettu:

"Ùn avete bisognu di manera chì pudete gastà 5 000 dagliu nantu à vestitu. Ci hè qualcosa di locu in u nostru paese quandu vene à u prezzu di u vistimentu. Credu chì ancu esse un omu micca poviru, ùn aghju micca devenu spaziu soldi per vende e mo figlioli. Oghje spessu a visità e dispunibule di a robba armata è di a seconda, induve non compru, pantaloni, sweaters, faldidi è assai più per i nostri zitelli. Iu purtau per ch'elli ùn resistanu micca ei cumercii è ùn m'anu micca necessariu di vistimenti di l'ultimi coli di Calvin Klein o Prada. Sò sicuru chì questu hè u modu di crià i zitelli, perchè ùn ci hè chjaru ciò chì succevi in ​​a vita più.
Sarah Jessica Parker