Chì per alimentà u ghjocu-terrier?

I prudutti di qualità è una dieta prumudicatu propriu sò assai impurtante per un bonu cura animali. Hè pussibule di furnisce u terracotta di ghjiornu cù legumi è muredda o hè megliu per guardà u cane nantu à una dieta di carne? Fighjà da cunsiderà cumu nantu à a capacità di furnisce in u terracottu di ghjovanu per chì u cane sviluppa bè è hè sanu.

Cumu alimenta un adultu à u terri di ghjocu?

Per evitari di prublemi cù a digestioni di l'animali, ci vole à guidà per certi reguli. Eccu alcuni consiglii per cumu suppurtà di furnisce u terracottu:

Eccu una lista apprussimata di ciò chì pudete furnisce u terre di ghjurnale senza temerà:

  1. Carni salate. In u ghjornu di u ghjacaru impostu più di 60 grammi di carne. Suggerimenti pet bovina, carne di vacca, pollo fighjonu. Ùn vi scurdate di scaldà cun acqua fogera prima di serve.
  2. I vegetali sò dettu u 20% di a dieta di u ghjacaru. Hè permissibili per alimentà l'animali cù cucumari, pumati (ma assai cun cura), carotta è panzuli dolci. Comu laxativu pòrtanu una mannara. A volte offerte culola, ma dipenditu, pruvucarà a crescita di a gasa.
  3. Puttognu deve esse di circa 30% di a dieta di u ghjacaru. Per a vostra petite, u risu è u sanchezu sò adattati.
  4. A vegades hè permissibile di trattà u cane cù baga o frutti. Ma sapete chì i frutti exotichi o raru sò sottu prusizioni stretta. Pruvate per dà un apricottu, manzili o pira.
  5. Ciò chì di i prudutti di u latti à l' acidù puderete furnisce u terri di ghjocu? Ryazhenka, kefir o cottage cheese, fighjendu cun vigilianu, è in quantità à a so qualità, hè preferibile cumprà lèciale latte per i zitelli, postu chì a qualità d'este pruduttu hè più affidabile.

Basatu nantu à tuttu quì, un menu apprussimu di u ghjornu pò esse questu:

  1. In a matina, prupone l'arrò, o prugno, scherzu. Pò essa cumpletu di kefir o un latte furmaghju fermentatu. Kashi pò esse mixed.
  2. À u pranzu, pruponenu una insalata di verdura, qualche fruttu. Fate tuttu cù oliu.
  3. Carru magliu cù frittura di cibo. Kashi pò esse alterato o mezclatu.

Chì per alimentà u pruduttori mensili?

Pruvate micca di piglià un cane sott'à 1,5 mesi. Idealmentu, l'animali duveranu deve 6 oghje ogni ghjornu, l'intervalli di l'alimentari sò circa l 'ugguali. Prima dà un pocu carne finamente finita. Ùn bisognu di scaldizzà cù l'acqua furiosa. Dopu cunfizziunà cun u iogurt. Dopu un pocu tempu, ripetì. A prussima ora, pruponenu un sughjettu o arrodu biancu. A 5 edizzioni si compone di latte u latte, è da novu offre carne. Ùn mai iri à i vagues di un cane si ùn vole micca di manghjà manufatti o legumi. Sè dà, in u futuru, in più di a carne, ùn puderete micca alimentà. I verbi di u cucciu sò assai impurtante. Satureranu u corpu cù vitamini, cumu purificatu.

Chì ùn pò micca alimentatu à quellu ghjocu?

Eccu una lista di quelli manghjà è i piatti chì u canu ùn pò esse micca categuricu: