Beauceron

Una razza rara di i cani nascìu n Francia, ma ùn ci hè micca infurmazione precisa di u so urìgine. I scienzi sò prupone chì i ghjacari di peat è l'ouli puderanu esse l'ancestrali di u cane pastore, a prima menzione di quale hè in u manuscrittu di 1578. Solu in u 1863 sta razza hè stata ufficialmente ricunnisciuta.

Risposte di a razza

U standard cumuni di rapprisentanti di a razza hè a bocione francese appruvata da l'FCI. È oghje, assai cunfundanu di u pastore dogu di pastore in Corsica cun un Rottweiler o Doberman , o un hybride di sti breve cù pastori pecuri. Quessi i cani sò abbastanza grande, diferenze in forza è forza, ma micca massive. L'altezza à l'autru di l'ore righjunheghjanu 70 centimetri, è u pesu hè di circa 50 kilogrami. Quessi i ghjacari sò là curta cù un rubore distintivu. Hè lìassu, ma si senti abbastanza à u toccu. U culore di u Baciuceron pò esse puramente nìvuru, nìvuru cù i grisysi (marmi) o nìvuru cù tannicidi marroni-marroni. U culore biancu di i manichi sò un perdone.

Carattere

Un carattirumulu distintivu di u caratteru di un bosforu hè a capacità di una ghjestione utensili. Questa hè a qualità necessaria per i razzi pasture di i cani. L'ore sò excellii à copre da u pastore di grande bandare, chì riflettenu l'attacchi di predaturi. In ogni casu, hè questu questa qualità chì dà i canelli d'ovini in Francia un sensu di supranità per tutta l'animali. U pruprietariu, chì ùn pò micca mostrarà u cane chì ghjè incaricatu di a casa, hè cunnanna di ùn avè una petite, ma un signore-cavalieri cù un cumpurtamentu adattatu. Per quessa, i cuccioli di i Baciuceron da i primi ghjorni sò devenu esse rigurati, altrimenti cumpurtamentu aggressivu, azzioni destruzzione, disrespect à u pruprietariu sò furnuti.

Sta razza hè carattarizatu da restdura è apertura quandu si ncontranu cù straneri, lassà aggradèvule o di cruelità ùn avè micca osservatu. Hè a restraint combined with the leadership qualities that make a perfect guard dog out of a boceron. E tazzi grande è l'apparenza spavintariu scantu di l'intrusivi. Ma s'ellu u sidore o a so casa hè in veru periculu, u cane amparà tutte e so fericità è prutegge a famiglia è a so prupietà.

U trattamentu currettu è rispettuosu di i zitelli cun un boerciu vi conduciu à u fattu chì sò diventenu amici. L'altri animali anu da entra devenimamente chì u so postu in a ghjerradia di a famiglia hè sempre un passu menor di quella di u boseron.

Cuntenuti

I rapprisentanti di sta razza in l'appartamentu si senti incùmodu. Hanu bisognu di spaziu è libertà. Inoltre, i ghjacari anu un odore spiciale specifichi, cusì a via hè a megghiu suluzione per un boseron.

U cicatrisu ùn era micca cusì espressivu, u cane pò esse bagnati perpettatu cù shampoo di una mangue in u patriciu o in u bagnu. U brillo di a lana prupone una pittine per simana. Sì u cane hè moltu di sopra à l'arraggiatura, ci anu da esse chjappu. Comu tutti i pastori di cani, una donna chì piacia à caminariate assai è longu, perchè per a so salute, u patrone hà da passà in fresco aria assai di tempu. Long cycling, jogging in matin, passendu passaghju per u parcu, natannu - in tuttu questu, u paese hà da esse felice per fà una cumpagnia. U rispettu di cura di u pastore francese darà una petite devoti, chì saranu vicinu à voi di deci à doce anni.

Malati

Boceroni, cum'è a maiò parte di i rapprisentanti di razzi pastori, sò spessu di e malatie, cum'è displasia di u pene, infezzione di l'intestini (distruttiva) è l'atrofia progresiva di a retina. Sì u patrone hà visitatu regularmente u cane per i check-ups annunziati à u veterinariu, po esse, detta in un stadiu iniziu, sti malatie pò esse rializatu bè. E listessa forme à a cecità completa, a paralizia è ancu a morte di l'animali.