Chorion

Durante a gestazioni, un zitellu in u corpu di a mamma hè una prublema aguda è constante di u fornimentu regula di l'ossigenu è i sustanzi necessarisi per u so sviluppu. Per furnisce cù tuttu ciò chì hè necessariu è in pienu, a natura hà creatu unichi organi unichi comu u chorion è a placenta per a gravidanza .

A chorion hè a membrana embriònica esterna chì circonda l'embriione è hè furmatu à i tempi di gestazione iniziale. Havi un gran numaru di veli allungati chì penetrannu a mura di l'utru.

Quandu u periodu di gestaciosa aumenta, a dimensione di tali risichi anu persunalizatu ancu, anu aghjustatu è diventate in peculiar villi di u coriónu. L'ultimi furnisce un metabolisimu cumpletu trà a mamma è u fetu. U spissore di u corioni à 13 simane hè quantu chì trasfurmassi gradualmenti in una placenta. Hè stu corpu interuurariu chì serà rispunsevule per a viabilità di u zitellu durante a gestazioni.

Durante a gravidanza, l'appiccicatu curretta di i chorioni vilucchi plays un rolu assai impurtante chì hè decisu à a prima sessione di ultrasound. In regula, ci sò trè tipi di situazione di i organi, à dì:

Tutti ùn sò micca cungiati patologii è ùn deve micca sensibilismu in a futura mamma.

A struttura di u corión, chì hè visibule nantu à u monitoru di l'apparat d'ultrasound, hè rapprisintatu da un anellu biancu, chì hà tracciata è tracciata è situatu à u borde di l'ovu fetitariu. Un studiu più precisu dà una oportunità di cunzidire ancu i più chjuchi villi. U spessione di u corioni in i primi tempi di a gravidanza hè di a quantità in millimetri è, com'è regula, quasi allerianu u tempu di gesta in simane.

Chì ci sò e funzioni di u corión durante a gravidanza?

Stu corpu accumenza a so attività in i primi stadi di u sviluppu di l'embriione è si compone di i seguenti:

Spessu, ghjovani oghje, avè ricivutu i risultati di a ricerca cun u ultrasound, facenu un gran numaru di termi incomprensibile è astinanti assuciatu cù stu urganu tempurale. Cunsiderate a più cumuni di elli:

  1. Chorion hè annular - hè una forma normale, chì mantene à 8 o 9 simane di gestation. Dopu stu piriudu, u chorion hè stata trasfurmata in un lisu è branchy, chì hè necessariu per a so più trasfurmazioni in a placenta è a pruvisione sħiħa di u zitellu cù tutti i sustanzi necessarii.
  2. U quisti coriòghjani hè solu u risultatu di a inflamazioni sottumessi à u gravidenza o à pocu prima di fecundazione. U situ di u quistu hè situatu ùn hè micca furnutu di sangue è hè sipatu da a placenta. Di solitu esse formazioni sò chjuchi è singuli, è ùn avè micca affettivu u cursu di a gravidanza.
  3. L'iperplasia di u corión hè un prucessu d'aumentà u nùmeru di i so capulati è a so espansione. Questu serà una oportunità di salvà a vita di u zitellu, se u cunsigliu ùn si trovi micca in tempu.
  4. L'esattazione heterogeneia di u corione o u so sviluppu cumplicatu pò dani conduta à spontaneu averebbi. Stu prucessu hè ancu chjamatu ipoplasia. Vorsinki chorion scordu littiralmenti da u muru di l'utru è l'esfoliazione di l'exfoliate di u fugliale.
  5. Spessu ci hè un prublema cù l'esplicazione di ciò chì hè: " vilurali chorionic villus ". À l'urganizazione di a furmazione di questu organu, pò esse un malfunzione, è i vini ùn sò micca stati posti.

A ultima cunvenzione più favurevule di ultrasound per a futura mamma hè a "struttura in ligna di u corión", se hè emessu prima 10-11 simane. Inutili, questu significa chì u gravidenza ùn si sviluppa in l'ordine necessariu.