Chjami Aghjalesi - Primavera 2014

Pò dassi chì hè difficiule di truvà più scarpi di primavera in u mondu mudernu chì anziani. Stu mudellu, creatu crescitamenti per i peri di e donne, perfetta in a so bellezza è, à u stessu tempu, pruteghja bè da e chjese è i venti chì ùn sò micca rarus in primavera. Molte parechji fimmineddi di preferenza prifiriscia i botta d'altri, chì sò più ligne è più aperti.

A stagione di moda di 2014 hà cuncipitu cù numerosi esprimii, induve i diseggituri presentonu u mondu cù i frutti di i so travagli. Prubbabbilamenti tutti i cullezzione di i scarpi in u 2014 ci sò vetilli di moda. Avemu vistu chì mudelli è culori sò più apprupriti di sta stagione.

Spring boots 2014

Trà a varietà di mudelli, u primu locu in sta staghjone hè stata attraversata da stivelli d' altri isciuti . Un altìngulu ghjuvendu hè un prublema chì faci una donna più refinata, ligne è eleganti. I mudelli di cuddinu è suede di i botti d'asciute ponu esse sianu boni è decorati cù pedi, rivets, stampi è stampi.

U ghjornu à ghjornu à caminari nantu à tacchi alti ùn hè micca cusì faciule, cusì disinfettori anu datu mudelli di stile di ogni ghjornu. I botzini nanzitutte nantu à i tacchi cale sò più stàbbili è micca menu cusì. In 2014 i stivali di moda cun tacchi cale sò prisentati in una varietà di culori. L'opponenti di i tacchi culo pò esse elettu à scelta un più chjusu ughjulechju elegante - mudelli simili di vaghjime sò prisentati in parechji boutiques.

Oghji popolari in a stagione di a moda di u 2014 sò i botta d'argentu nantu à a wedge. Questa suluzione urigginali ùn passava in bigtoni per e donne di a moda chì prefendu novità stylanti. U botuloni nantu à a wedge in u 2014 diventanu in chì a wedge è a parti suprema di i scarpi sò fatti di u listessu materiale. Grazie à questu, pare chì a zitella hè cammendu in i scarpi in un sole flat, chì naturalmente facianu e so perte visualmente più longu.