Chandelier in u hallway

Chandelier chicchetta scelta in u passagera aiutà micca solu per harmonizà a proporzioni di sta stanza, ma ancu per fistighjà di a prima luci l'internu è a dicurazione di a stanza.

Comu sceglie un canchju in u corridor?

Siccome in i stanzi standard, i hallways sò generalmente micca affettati da a so tene, è per illuminà questa stanza hè megliu di sceglie l'una candeleira stretta è ristretta, chì serà bellu cundimentu cù u culore di mura o mobili. Questi lampisti di chitali in u passageru deve esse situatu quasi vicinu à u limitu, ma da l'elementi decorativi paldendosi hè megliu esse rifiutà s'ellu ci sò abbastanza.

A dicisioni chì chandelier à u passaghju in u corridor dipende ancu direttamente nantu à a pruporzioni di questa stanza. Sì u patrone di un quatratu o un corridor rectangular largu largu, pudete sceglie un grande quantità d'opzioni per una varietà di forme di chandeliers, sò tutti bè adattati à un tali internu. L'altru prublema si u passagera hè allungatu è strettu. Per ùn pudè micca creà un accentu di u tunelu, hè megliu cumprà un candele in forma rectangular in oblung, chì ponu dà a sala a quantità massima di luci. L'altru opzione hè di cumprà parechje candele chjappi idèntici è i marcati nantu à u tettu unu per una.

Chandeliers in l'internu di u passaghju pò ancu esse usatu cù spassicate, chì pò esse tornati à un pezzu di mobili nantu à u cacao è, perciò, per assignà. Questu hè ancu aiutà si u candulariu hè situatu davanti à a porta à l'abitudine, è unu di i membri di a famiglia ha abandone a stanza quandu l'autri dormenu, è a luci di u corridor pò disruptta.

Disignu di canillari in u hallway

Avè i candulchi di luci di luci crescenti cù diversi LED, è micca una lumera in u mezzu. Ùn puderanu micca solu cambià u culore è a intensità di l'illuminazione, ma ancu l'ultima longa più longa è dà una luminosu chjara è lumetta. Se parlemu di a moda di modelli di canillari, oghje pocu tempu a chjave, a forma rectangular, romboid è di altri tipi di canillari, cun quanti schezii suttuli più boni.