Uova di u castagnu 2013

L'altitudine di u bughjone di u donne 2013 - hè un pezzu universale, praticu è di u stessu tempu pruduttu femminili. I mudelli novi sò assai sfarenti di e tendenzi di a moda di e passati staghjunati, per questu vale a pena per capisce i novi tendenzi tendini di u boots d'invernali d'inverno 2013-2014.

Moda in i scarpi di u 2013

Hè difficiuli di crede, ma l'ose di donna di u 2013 sò oghje più cusì cù i scarpi di l'omi. A maiò parte di u disignu hà decisu di vede tutte l'impudenza è a rigidità di a natura di a donna, cusì tutti e donne di a moda anu una oppurtunita unica di esse in parechji mudelli di loffers, brogues, sneakers, è ancu varii scarpi in u stilu di punk o grunge.

I mudelli pertinenti sò effettuate è cunversibili, chì sò una gran alternativa à qualchi ballet avutru. In quelli mudelli, spessu aduprate variate elementi decorattivi in ​​a forma di strisci, riveti è altri elementi di metalli in a parti di u capu. L'ultimu successu di a prima stagione era stivali neri. Questi piani sò altizza abbastanza elevata è righjunghja i turchie.

I buttigli di e donne ùn sò micca stati belli cù trousers è jeans, ma ancu cù un vestitivu pisivutu. Un gran numaru di diseggiani hà pigliatu questi mudelli per inspirà e culletti novi.

I mudelli di sport, chì in i stagioni precedente sò diventate veramente fugliale, sò sempre modi è pertinenti. I mudelli di sportivi in ​​una falza pò esse truvata in novi colti di i più diversi disinfettori, per esempiu, Vede da Chloe o di Isabel Marant. Appuìtave in ogni l'aghjurnà ogni ghjornu sarà l'alzu vulgari.

New collections of boots di vaghjime

In u tempu di u vaghjimu, i piu di l'omi pò esse mischjusti ancu cù costumi è vestiti di sera. À u listessu tempu, i diseggiani truvaru un modu di modu, per fà sapori più belli è fugliali, chì l'anu vistutu solu in i vechji. Grassu à quelli materiali, i scarpiri strazzati si trasfurmate in piu di più gustu Un'altra novità per i so scarpi era l'utilizazione di parechji riveti è e catene in u stilu di u punk, grazi à quale l'mudelli stanu belli è brillanti.

Oxfords sò un mudellu pupulari di scarpi senza un talone. E sti mudelli tipichi nantu à i lezziò sò prisentati in parechje cullizzioni di u couturiers più famusi. In quantu i soluzioni di u culore, i più impurtanti sò l'oliu, grisgiu, oscuro, verde è marroni toni.

Nuvole varianti di i scarpi pò si vantavenu no solu culore profondamente è riccu, ma ancu una abbundanza di cunghjini di venti elementi di pruritazioni, per esempiu, corsi eleganti sò perfettamenti cumminati cù velcro sportivi. A cura hè ancu attraversata à una cumminazione di diversi materii - u calzatore cù una tessitura di coiu hè imbruttatu cù una varietà di cile è inserenti tessili. Disegnaturi, com'è sempre, ùn sò micca indifferenti à e numerosi applicazioni, rivets è fagiani made in metallo.

I mudelli di moda in a piattaforma di u 2013 pò avè un puntu femminile è pronunsiunatu, una stilizazioni per u boticoni cusacchi o una stampata animatta è impurtante in u sole. Tutte caratteristiche caratteristiche facilità à cumplementari qualcosa imaginazione modesta è imaginativa favorevolmente, facenu è elegante è originale. E novi cullezioni di u cullettivu cuntene di mudelli di scarpi, chì sò u cumerciu più veru trà e calzarii eleganti è mudelli chjudii di stivali. Tacchi, cunei è e plataformi possu a diversa forma è u decoru uriginale, induve si sò creati bastanti cumplicità, aspetta è grunga.