Comu per causà neve?

Spessu in l'invernu, particularmente prima di i vacanze, vogliu un conte di fata, ma chì megliu da a neve aiuta à intruduce à magia? L'omu ùn pò micca urdinà u tempu, ma hè cunnisciutu cumu causà a neva cù l'aiutu di magia . Tali ritimi foru usati in l'antichità per salvà a vendita da culturi d'inguernu.

Cù a magia di l'elementi, un gran numaru di i piacè sò piaciutu di questu ghjornu. Grazie à i ritimi simprici, pudete cambià u clima, pruvucalla a chiuvità, nebbia, chjuche è, sicuru, neve. In genere, per cumportà i rituali nantu à l'altitudine, ùn hè micca necessariu avè capacità magica, più impurtante, per crede in un successu assolutu.

Cume a causa di neve cù l'aiutu di magia?

Per u rituali, avete bisognu à piglià un platinu, una cannila, fille è petali di rosa, pudete sberà ancu frescu è seccu. Ogni articulu deve esse solu in biancu. Hè megliu cumporta u rituali u ghjovi. Prima di pruvà a neva è leghjite l'ortugrafia, hè bisognu à intruduce in u modu giusto. Dopu qualchì tempu, sitate in silenziu, imagine quantu a catina cascata. Dàtene un cercolu in questu, pusendu una cannila, è intornu è ponza i petali. Chjama a candela è, senza piglià i vostri ochji fora di a flame, dì:

"Grandi dii, aghju chjamatu per voi,

Avà avete aiutu,

Dopu tuttu, hè sujetu à tutti i débuntu.

In terra, portanu nivi. "

Mentalmente imagine quantu ci fallenu i ciuci di u cielu di u celu, è ripetite l' ortografia di parechji volte più. Allora pigliate u filu à u focu, è quandu chjusate u pianu nantu à u platu. Perchè mentre u filu si crede, ci vole à dì:

"Avete intesu e canti di u mari,

Vidite u nàscita di a terra,

Pudete cuntene l'elementi,

Sapete cumu cuntrollà u clima.

E forze chì chjamà,

Quale aghju dumane

Aiutatimi:

Cumplete a mo dumanda.

Cusì sò!

Una altra manera di chjama neva

Stu ritu era spessu usatu da e persone chì vive in paesi per salvi granu. Per provici neve, pudete aduprà i piume è i piume, è l'ortugrafia si deve esse leghjite mentre a mantene l'articuli selezziunati. Per fà u rituali hè in a sera, perchè in a mattina u clima cambiò, è hà cuminciatu à neve. A rama hè chistu:

"Piuma di mosca, mosca,

U listessu chjaru biancu è biancu.

Venite a mo parolle è u mo pattu,

Venite à i campi di a Bianca nera di Diu,

Coperta a terra, rinfrescenu a cesta.

In u nome di u Patre è u Figliolu è u Spìritu Santu.

Avà, sempre, per sempre è sempre.

Amen ".

Tali ritimi devenu esse realizatu solu da quelli chì veramente credi in a so forza. L'opzioni "per interesse di interesse" ùn pruduceranu micca un risultatu. Hè impurtante ancu quandu a lettura di un plot di imagine nuvola è sentite l'accumulazione di energia.