Diu di u vinu

A uva per i so abbitanti di a Grecia antica era un simbulu di l'abbundanza di a vita vegetale. U Diu di u Vinu frà e grechi è Rumani havi a stessa caractères è stori. Ancu in i tempi antichi a vista di u succu di uva fermentatu hà a capacità di amuse una persona. Hè uva chì era u simbulu principalu di questi dii.

Diu grecu di u vinu Dionisiu

In u mitu, Dionisiu hè scrittu micca solu com'è u diu di l'enoteche, ma dinò l'aligria, è l'accordu fraternu di i persone. Hà avutu u putere di pacify l'spiriti salvatichi di u furesta è l'animali, è ancu aiuta à i persone per sopr'à u so propiu patenti è dà inspirazione. Hè impurtante per esse cunsideratu chì l'estasi pò cumportanu à a nuvola di a mente. U Diu di u vinu Dionisiu era u più chjucu di i Olimpiadi, è hà diffirenti d'altri in chì a so mamma era una donna mortala. I so pianti simbolichi eranu a vigna, spruce, fedra è fichi. Frà l'animali pudete distinguì un toru, capra, cerva, pantera, lione, leopardo, tigre, delfinu è serpente. Dionisiu rapprisenta in l'imaghjini di un zitellu o un ghjovanu chì hè imbratu in pelli di animali. À a so testa hè una corona d'ivy o racini. In manu di e lattice hè una bastilla, a punta da quale hè rapprisintata da un spruce cone, è in tuttu u longu hè adornu cù ivila o racini.

I cumpagnie di u grecu anticu di u vinu eranu priestessi, chjamati maenads. In tutti, ci eranu circa 300 persone, è formonu un certu esercitu di Dionisiu. I so lanzo sò stati disfrazuti. Sò cunnisciuti per tàvule di Orfeo. Ci hè un altru nome per i tempii funde, è sò cunnisciuti per participà in l'orgie dedicate à Dionisiu.

Diu di u Bacchus vinu

In a mitulugia di a Roma Antica, u diu hè u patronu di vigneti, vinu è vignaghjolu. Bacchus hè urdinatu un diu di a fertilità. A so moglie hè Libera, dà aiutu à i viticultori è i vignaghjoli. Questi dii anu u so propiu vacances, chjamati liberali. Celebrau u 17 di marzu. I Rumani cacciavanu bounties à Bacchus, ancu per esame, forze, e fugliale grande. I riti di cultu sò spessu accumpagnati da orgie insana. I Persone anu ripped bundle di carne crusta, è dopu avè manghjatu, chì simbolava Bacchus.

L'aparenza di a divinità Rumana hè casi identica à Dionisiu. Bacchus rapprisenta ancu un ghjovanu cù una corona in u so capu è una vandra. Ci sò dinò l'imagine induve hè in un carru pruduttu da i pantera è i leopardi. Dopu avè a zitiddina, Bacchus era un pupu di Silenus - un mità omu, chì era impastatu in l'educazione di Diu, è ancu avè accumpagnatu in i so viaghji.