Cumu pruvà un omu u so amori?

L'urdini una vita persunale per una zitella hè statu sempri un prublema. Ùn hè micca abbastanti à scuntre un giòvuru digià, hà bisognu d'interessa, attraversu. E ore dopu, una nanna pò principià cume una risposta à a quistione: cumu pudete pruvà l'amore per un omu.

Cumu pudete pruvà d'amassi à un omu?

Pruvate u zitellu chì ti piace à quellu chì pudete fà cusì, cum'è per esempiu, oghje mutandine chjude, un omu aggradèvule in un ghjornu è dà signalli d'attenzioni. Di sicuru, questa hè una violazione di i roles di genere tradiziunali, è ùn hè micca adattatu per tutti i femini, ma se l'omu è assai modestu, ùn puderebbe wait to invite him.

E non chiese bravu valori per a dimustrà i so sentimenti, pudete cunsiglià per vede più attente à l'ughjettu di simpatia. Perchè ghjè u principale di l'omu di cummogene atti imprudenti, una zitella palesa i so sentimenti cù tenderezza è cura. S'ellu ci hè una oportunità, un omu chì hà amatu pò esse trattatu cù dilizii di a so propria, visitando durante a malatia, aggradèvule agradable sorpresa. Questi signali di l'attinzioni senza parolle vi cuntene à u tipu di i sentimenti chì stanu.

Cumu per pruvucari chì amate un omu di una distanza?

Ancu se l'ughjettu di i sentimenti prufani sò assai luntanu, pudete stillu prova u vostru amore per ellu. U primu prova hè fideltà. Se una coppiu hà assai affariusu, un omu pò truvà facilmente capisce chì una zitella ùn missi micca a mancanza, è questa informazione hà da esse infurmata da i so amichi è i so amichi. Per quessa, se a zitella vole pruvà l'amore è a leia, hà da esse cumpurtamente perfetta.

A seconda manera - sempri attenti à l'affari di un amatu, di u so ànimu , ecc. Ci hè parechje manere di cumunicà oghje, perchè ancu à una distanza maiò, pudete sempre parlà è veddi unu di l'altri.

E l'ultima punta per i zitelli chì vulianu sapè à pruvucà u so amori à un omu, ùn si scurdanu di u sensu di prupurzioni. Rinsenza eccessiva di a zitella ùn solu ùn ùn micca attruverà u zitellu, ma à piglià micca. Amuri ùn si scende micca u rispettu.