Lymphadenopathy di a cavità abdominal

A linfadenopatia di a cavità abdominal (LAP) hè una cundizione patologicu chì hè carattarizata da un incrementu significativu in i nodi. Hè impurtante di diagnostichi di a patologicu in una manera puntuale per ùn puderà micca di ricordu in u trattamentu kirurgiicu.

Tipi di malatie

I medichi identificanu quelli formi principali di a malatia, cunziddiu u nùmeru di i nummuli afflicati è a so localization:

  1. Linfadenopatia loca - quandu un node unicu creci in un spaziu zona.
  2. A linfadenopatia di a cavità abdominal è spaziu retroperitoneale - parechji nodi chì sò in una di e spazii adiacenti sò allargate.
  3. Linfadenopatia generalizada di a cavità abdominal - hè una cunsiquenza di HIV, toxoplasmosis è d'altri malati seri.

Cause di LAP

Quandu u diagnosticu di linfadenopatia di a cavità abdominal hè fatta, i causati sò circati in e seguenti malatii:

Una malatìa tali pò esse novi contru una basa di infezzjoni bacteriana o virali.

I sintimi di LAP

U cursu agutu di LAP hè accumpagnatu da un incrementu significativu in u nòmini. A malatia hè accumpagnata da u sintumu di l'aria durante a palpation è l'inzuccarazioni è vermiculite di a pelle.

Sì a forma hè chronicu, allura u pratiche clinicu pò esse sfruttatu.

I sintomi principali di a malatia sò:

Trattamentu di a patologia

Per diagnosticar u LAP, i prucessi di sangue sò deve esse sottumessi, è ultrasound, CT è l'esame di ragiò esaminati. U trattamentu di a limpingadenopatia di a cavità abdominal hè attribuita indè individualmente in questa età di u paci, u tipu di patologicu è e so manifestazione.

E misure di prufilace e prufilaxichi per questa masticu consistanu di ezioni diretta à currezzione di l'immunità. A biòpsia pò esse realizatu è a quimioterapia o radioterapia pò esse amministata sicondu i so risultati.

Lymphadenopathy di a cavità abdominal, chì u trattamentu di un modu conservadoru ùn porta micca risultatu, pò essa cura solu in modu operattivu. A intervenzione mediale hè cunsulidatu à a sfranzione di u nògliu linfaticu.