Cumu pruclamà una T-shirt?

In a staghjoni cálima ùn pò fà senza alcuni camicose di moda, cù quale hè cusì faciule di creà stylish images per ogni ghjornu. Siccomu queste infurmazioni di u vestitori è usatu in a primavera è l'estiu abbastanza spessu, dopu avè a essiri lavatu regularmente. Dopu chì a T-shirt hè stata secca, ci vole à struparà è doppia in u closet. Ma quantu aduprate avete u fattu chì a T-shirt chì avete bisognu hè arrugata, ancu s'ellu era ricchissima pulita in u closet? A situazione ùn hè micca piacevule. In particulare, si ùn ci hè nimu per prugrammi repetite. Per evitari situazione tali in u futuru, avete bisognu di sapè per doppia di a T-shirt correctament. Questu hè ciò chì vi diciaraghju:

  1. U primu modu si usa a maggiorna di noi. À una superficia horizontale pianica, pudete sparte una cammisa, allusingate i ture. Puderà a pianta cù pruduttu à a mette, mentre allisterna tutti i rotuleti, cumminendu i costi di latta è manichi. Dopu quì, adupramu u manichi sottu a T-shirt. Allora accumpèmule a parti inferior di a T-shirt da una terza, è da novu. Turnate a T-shirt fasciata à a parti di u fronte è pò pendu in u gabinariu. Questa manera di camini plegate hè cusì simplice chì u tempu spentu in ogni manipulazione hè calculatu in sicondi. In ogni modu, stu metudu hà un perdone. Se u teddu da quale a T-shirt hè fatta hè facilmente arrugata, ùn sarà micca pussibule di evità l'apparizione di una prufundimentu verticali in u centru di l'articulu. Hè per questa mutivu chì ci vole à utilizà solu per a plegatura di e tartini sintetichi è di punta.
  2. N'autra manera chì faceva una bella cammisa, ùn pudete vedere nantu à i finestri di e magazzini di e donne di a donna è di l' omi . Siccomu a maggiuranza di u collu, l' impronta nantu à u pitittu, è u prezzu di u pruduttu, chì hè spessu affissatu à l'tag, hè parti di l'attrachju marketing, hè impurtante chì a cammisa frenu viaghja maximu presentable. Stu modu veloce per stabiliscia una T-shirt hè bonu perchè ùn hai micca adupratu per vede l'impronta, creendu una imagina. Cusì, facemu u pruduttu face down. Allora aghjustemu ligurevule verticale nantu à e costi latini, è ci ponu nantu à e manghji è a parte di a cammisa chì pruteghja laterale à u largu di u collu. Dopu quì, per un terzu, volta a parti infermale, è poi piglia a t-shirt à a meza di novu. Fattu!
  3. Stu metudu hè l'ideale per l'estivi o di e compartmentu in i caffè di u gabignariu sò strette. E li cammisa ùn sò micca frutti, ci vole à stà in pilastri. Per fà questu, pudemu avè qualchì aghjunghje cumu seguitu. Prima, in una superficia horizontali, sparghjia u pruduttu per chì u frontale hè in cima. Allora diventeranu a T-shirt in dui metalli orizzontalmenti è fate l'inferma sottu a mezza punta. Allora, in listessa manera, dàchju i manichi inclinati. Hè nutate chì una svantaghja impurtante di questa mètudu hè chì dopu à piglià a T-shirt fasciata in i vostri mani, i piezzu inturnighjate sò strinati immediatamenti, perchè s'ellu fate l'opzione incorrecta, duverà di ricullà u pruduttu.

In Internet, pudete truvà un metudu chjamatu Japanese. Se interessate da quantu veloce è faciule, hè di doppia un T-shirt, utilice stu modu spressione. Per fà questu, pigliate a camiseta cù una mano à u collu è l'altra - in a intersezione di e linii chì passa da u collu, è quellu chì dividi a camiseta in dui pezzi horizontalmente. Allora aghjunghjite i punti di u puntu di fondu, aghjunte a camicetta, è di plegà a meza. Moltissimu rapidu è senza pleitru innecessariu!