Cap-earflap - fur naturali o esporti puntata?

U castagnu hè statu longu cunsideratu cumminciju di russa naziunale. Questu accessori hè imprescubbili in u friddu di l'inguernu, insulatti perfetta nò solu a testa, ma ancu l'armati, è ancu u collu. I più grande di design houses hà decisu di cumbattà a praticità di stu toccu cù elementi brillanti è originali, è risurtannu in una cosa spettaculata è calda.

Casuale di donna cun oretagghi

In u mercatu mudernu mudernu, i casci di l'addevi di a donna, sò rapprisentati in ogni varietà:

Frà una tale abbunna fate a so scelta, ancu a moda più esigenti. U caprettu è cuncettante hè un ogettu trasfurmativu di u vestitori, l'"aricchi" di stu saccu, sicondu a longu, ponu esse ligati sottu u quattro, o solu sottumessu. Questu pezzu serà a piacimentu di persone valori è originali.

Casual chapéus con auriculares

Oghje u capiddu di u femminili cun primariu hè assuciatu cù l'elementu vintage di u vestitori. I so designatori sò cuntenti di utilizà stu mocevule, esercitanu e cose eccu un viscuvatu duvutu bè cù l'ornamenti cusì chjucu o una melange cunfusione di filamenti. Serà megliu se u casgiu hè fattu tuttu di lana naturali. Hè un toccu hè spessu preferitu da i ghjovani ghjovani cù un caratteru lustru è alegre. In a fabricazione di u pruduttu, ci sò parechje variazioni:

Giacca di cuir detaccata

E donne sceglie un stile cum'è un capo chjusu cù un caprettu è fur furia, perchè pò esse facilmente assuciatu cù quasi ogni vestizione straniera. Hè pussibule cunghjughe ancu elementi classichi di u vestitariu, se cumplementari l'assemblea cù una bufanda voluminosa originale. Inoltre, u pruduttu cù fur "ears" è a parti frontal - u mudellu più caliente di una quantità simili. Ci hè parechje variazioni:

U lugiziale di spiaggia cù spicchizzi

Oghje di barbuni di u gualibile pò esse fatte in un modu sportiu. Tali prudutti prefessu di sceglie l'amatori di l'esercizione invernale attuale. E funziunalità di i tocchi sò:

Capiccio con flappe auxe

I mudelli di moda, i prudutti made in a forma di capu sò un mudellu assai originali. Sò parechji inzuccarati per i jockey, spessu sottu tutti i solidi - mudelli sbagliati da cunei. Sò fatti di material di lana densa, tweed, cachemire. Stu stili pò esse attribuita à mudelli di capucini maschili di l'Inghilterra di u principiu di u seculu passatu. "Ears" à questi cunfitturi sò chjucchi, sughjendu è sdegnu da l'internu di u toccu. Duranti i venti forti, ponu esse bassuchate per queste copre u whisky è l'uce.

Casuale di u castagnu cù e soldati

Fur hat-earflap ùn pò micca solu furnisce cunsulazione è calidez, ma dinò l'imà impressivu assai è memorable. Puderete cum'è l'accentu principalu si hè cumminatu cù una chjave simplista è a chaqueta, o diventà un cumplementu harmoniu - in casu di cunmbiguà cù un capeddu di pelle o un capeddu d'aste. Una varietà di furmazione di furse furnisce l'opportunità di cullà un pruduttu chì si mette megliu i bisogni indipindenti di un sexu in particulari.

Donna vischio di capelli femminili

Fur viscuvaru hè assuciatu à chic è u lussu, è un caprettu cù un caprettu pè ùn hè micca una sceptazione in questu. Parechji rapprisentanti di u sessu fair, sò difficult to pick up a hat, è preferanu selezziunate e capelli di pelle cun capu . Ma per quelli mudelli di i vestimenta, in quale este elementu manca, un capu femminili cù un capelli di pelle fatti di viscumilla serà una solu solu bisognu. Pò esse cunghjunati cù una cima fatta di u pelle. I prudutti sò e vantaghji:

Cap-earflap of sheepskin

U capelli di u castagnu fattu da fur naturali sò presentati per ogni gustu è u budget. I prudutti di a pècura, capelli di pelle, capelli d'ovincio è capelli, sò tradiziunalmenti cunsideratu più boniali in a categuria di prezzu. Ma anu vantaghji induve chì sò:

Cap-earflap di fox fur

Un capizdus di una donna chì hà un capelli di pelle da un raposo diventerà una accultura acquugita per qualsiasi sessu giusto, perchè ella hè capaci di dà una lussu incredibile di stampa è, à u stessu tempu, per guardà calidez è cunsulazione in i cundizzioni d'un duru invernu. U fur di un raposo niglio hè cunsideratu prestigiu è hè apprezzatu in particulare da e donne di moda è modelli. In quantu à a varietà di u culore di u raghju, pò esse diventatu cù a regione statali, cumandendi d'unni sulla tempia prevalarà:

Fur-cap with earflaps

U furore di u pelle fur di polarisa hè assai valutata, u tempu hè celebratu da a famosa attore di l'Hollywood di Elizabeth Taylor , è da quandu ùn hà micca mancatu a strada di a moda, hè utilizatu in i so cullezzione da parechji famosi disinfestanti. A popularità di i prudutti hè determinata da tali caratteristiche:

Ushanka da sable

U caprettu per a donna, cù un capelli di pelle è pezza di sable, ponu esse classificatu com'è un pruduttu d'elite chì qualcunu vole à vede in u so vestitariu. Sable hà guadagnatu u titulu di re di i pesti, u più caru è valenu in u mondu. Questu hè duvuta à e seguenti proprietà:

Cù ponu vèstinu un capeddu di donna cun un capelli di pelle?

U capu cù e flappei di uccisi hè sceltu per unu d'individuosi urigginali è valincieddi è quelli chì averanu a calidez è a cunsulazione in u friddu di l'invernu Si cunzidiravanu a quistione di ciò chì porta un caprettu cù l'oretagghi, pudemu ghjunghje à a cuncludiarlu ch'ella hè culminata cù quasi tutte e furesteria. Ci hè parechje variazioni di cumminazzioni:

  1. Capelli di fur Fur can easily be worn along with a coat, coat down jacket or coat of sheepskin.
  2. Capicelli sò adattati per capelli di coghju, caprini di lana o capelli fini di pècuri curtimi.
  3. U sport si deve esse disprezzatu da schiaviglie o sportu o cù una chaise jeans.
  4. E stile sbagliati cù i vistimenti di nuvola, sia cù a robba è cù i scarpi, sò più armonii cumminati cù prestiti ind'i stili di sport o kazhual.
  5. Fur capelli cù earflaps e un vestitori di u listessu tipu di furati sò una cumminzioni ideali.
  6. I prudutti di fossu furia sò assuciatu perfettamenti cù u pelle, robbi in u stilu di militariu.
  7. Un caprettu biancu cù e flappei da l'ore hè megliu cumminatu cù un vestitu chì cuntene elementi di u culore biancu.