Dieta d'altìpinezza

I prudutti di prudutti sò assai nutriti. À esse nantu à una dieta d'alta proteina bassa carbu, pudete perderà u pesu senza danni u tessulu muscular. Molti di prutezioni cuntenenu: pesce magre, carne, avvocà, prodotti di soia, lenticchie, fagioli , nocere, ova, latti è latti.

Option menu di a dieta di alta proteina

A dieta d'alta dritta dura 14 giorni. U dietu di a seconda simana hè simile à a dieta di a prima settimana cù l'uppusitu precisu. Eccu, u primu ghjornu di l'ultima semana ripece a menzione di l'ultimu ghjornu di a prima simana, è in u sicondu ghjornu hè necessariu di ripetirete a dieta di a sesta. Dieta d'altìdine di proteini prumetti una foglia generosa di gasu sempre. Pudete cena micca più tardi à trè ore prima di valla.

  1. Per u colazione di u primu ghjornu - una tazza di cafè; in a tarda - insemiata di colza è l'ova dura; per cena - fillet di pesci, cociutu o fogghi.
  2. U secondu ghjornu - cafè è croutoni per u colazione; in a tarda - filettatu di pisci o pagliaru; per cena - iogurt scoured, cuccuma insalata, fogghiu fogghiu.
  3. Per u colazione di u terzu ghjornu - crackers è cafè; per cena - stufa d'un pumu è zucchini; per cena - fogghiu fogghiu, l'ovu, l'insemiata di colta.
  4. A vacanza per u quartu ghjornu hè u cafè; per cena - u furmagliu duru, zucca carburata è u zucchinacciu; Pudete cena cù frutta dolce è agria.
  5. U quintu ghjornu hè di cumincià una carota insalata cun u zitellu di limonu; per lunch - u zuccu di u tomate, u filet di pollo è u pesciu; per cena - frutta dolce è agria.
  6. U lamentu di u sestu ghjornu pò esse u cafè; per lunch - mezza un pezzu di pollulu senza zucca; per cena - una insalata di zucca, cun u mantutu, iogurt è ova.
  7. Per u colazione di u settimu ghjornu - tè tè tè ; per cena - carne vacche, frutta dolce è agria; per cena - salad of cucumbers, yogurt skimmed, fettuccine.

Contraindications

A dieta di altì proteini hè prescribed in a mancanza di propensità à a trombosi. Ùn hè micca prescribed per a dbaerbtezi, gout, pancreatitis è di malatie di riignate.