10 fatti mistiche nantu à Baikal chì vi risparmià da u desideriu di visità i so ribelli

A serie di morti misteriosi è l'arrivazioni di UFO's prusarà pronto tutti i turisti da Baikal! Scopre u terribbili detalli di a storia di u lavu ...

1. Un capu pprojbitu per a visita

À a spada oriziosa di u lagu Baikal, davanti à a parti più larga di u lavu, si trova Capi Rytiy. A populazione locale chjamanu sacru, è pocu tempu hà assicutatu u ricunniscenza di u capu pruibitu per visiti da i turisti. L'abitudini indigini di a costa di Baikal ùn sò micca ellu, nantu à qualsiasi pretextu, terra in a spedizione di Rytyi.

Ogni sapiutu chì quellu ghjornu in questu locu era una citta antica, da quale sò sempre un muro di pietra. Quì ci hè un augmentu naturali di u fondu radiuattivu: i capistri dì chì questu pò esse spiegatu da u fattu chì u Rynx hè l'alloghju di i deities maligni, i figlioli di Diu Uher, chì sò capaci di spoils e mandà u ghjocu clima. Sì qualchissia chjosa un arbre nantu à a spiaggia o tira a bèstia, i spìriti cruelmente si vende nantu à l'invitatu invitati. Prughjetti attenti à i turisti assai historii nantu à quelli chì i viulenti di u ayer morse sottu circanzi strammi o scumparu senza rinuvete.

2. U miraculu di putere di a petra Shaman

À a fonte di u fiume Angara pudete vede una grande pietra, cum'è una roccia. Nisunu ricordatu perchè ellu chjamatu Shamansky, ma hè certu ch'eddu tenia un putere especial. Dicenu chì una volta un tempu u patrone di Angara hà vicinu - Ama Sagan Noion.

Sanguanu passanu riti particulari i più impurtanti nantu à a roccia, pigliate vows è dedicate à i so ranchi novi. Solu cinquante o sei seculi avà era usatu per justificà o accusate u criminali: à a notte avia statu in acqua fridda è se survive di a matina, era cunsideratu cum'è culpale. U fondu à mezu à a petra hè stata cun munitori muderni è muderni - offerazioni à a roccia.

3. Dragon Fang o Capu Khoboy

Hoboi in traduzzione da Buryat significa "canine, molar tooth". Questu hè u capu più nord di l'isula di Olkhon. U pillar remindante di a roccia, secondu a legenda locale, era quandu u caninu di un dragon anticu chì abbandunò u so caninu sopra u lagu. I scienzi sò più mistrusti chì quelli di u paese in Baical: sò sicuru chì Capu Khoboy hè un pezzu di un anticu meteorite.

I Sciamari portanu quì quelli chì ùn avianu micca u tempu di dicenu adiu à i so parenti davanti à a so morte. Quì pudete vedere i spiriti prima di vanu à altri universi, o acquistà cù l'incarnazioni passati.

4. L'orruriziu inesprissuale di u monte Shamanka

Un amicu più grande, ca Capu Ryty, hè causatu da a scatula di Buriate Shamanka, situatu in Cap Burhan. Questa hè una veru montana di marmura bianca, granitu è ​​quartz. Hè chjamatu "tempiu di pietra", perchè nimu, salvu u chamane, puderia avvicinà a roccia.

Sì i catastrophe naturali sempre foru foru l'aboriini chì si feste in una iglesia di petra, si furmiculanu e so pècure cù feltre è cuir, per ùn disturbà a pace di e forzi supernaturali di Baikal è ùn sò micca vittimati di a so còllera. E donne era ancu pruibitu ancu di passà parechje di versitti da u scogliu. I santi credenu chì in l'antichità 13 ssilli divini vèninu quì, u più male di quale hè Khan Hute-ba-bay, stallatu in Shamanka. I sacerdote di tutte a Siberia vènenu quì à falà in un trance è aghju un rigalu per predica u futur.

5. L'eroi chì cuntene i elementi

A fine di u XVI sèculu i viaghjatori si avè attraversu un capu, chì li metti da u fattu chì era chjubitu cù u focu - è stu pilastru s'estiru versu u celu! U muru da u focu ùn ùn permettenu micca di e persone à sbarcà nantu à l'isula, perchè andonu, chjamà u capu Fiery. In i cartonii lucali è i fenomeni simili sò stati citatini, à quale ùn ci hè nisuna spiegazione.

Oghje, u capu hà cambiatu u so nome à Bogatyr, ma di i capite di l'omu sperendu ancu à u so maestru novu. Quellu chì hà elegutu Bogatyr hà da pudè apre l'rituali di l'ortugrafia di elementi - u focu, u ventu è l'acqua. Finu à l'arrivu di u putere sovièticu, e tribù lucali ghjunsenu quì omi di picciutteddu per almenu una sira, perchè elli stanu assai longu e guadagnatu forza fisica.

6. U mostru di l'acque di u Lavu Shara-Nur

Baikal hà u so propiu lavu, chì pò cumpete cun u lagu Loch Ness in Escocia. Hè chjamatu Shar-Nur: a serpente gialla gialla di Shara-Kaya vive in ellu, secondu u locu. A serpente hè assai periculosa: documenti di persone scumpressenu annantu à u lavu annu, è ricerche e scuperte ùn cede micca risultati.

Una volta, un gruppu di investigatori fighjini à u fondu di a Shara Nur: anu saputu chì u lavu hè statu cunnessu à Baikal da una reta di túneli sottumanduli, in quale a serpente pudaria esseculare. I pescelli cunfirmanu i guesses di i scientisti: spessu sèntenu da a prufundità di l'acqua chì sona cum'è groande è raghje.

7. Mistittori abbitanti sottucattuale

In 1982, i milioni militari soviètici anu aduprate una forza scunnisciuta sottu l'acqui di u Lavu Baikal. I campi di furmazione di u distrettu militare Trans-Baikal passau nantu à u lavu: ci eranu practichiati, è in quali pirsuni stanu nutati criri strani sottu l'acqua. Hanu attrautu l'attenzione, prima di tuttu, per un criatu eccessivamente grandu, chì era almenu trè metri. Ogni parti di i straneri ùn anu vistutu un traghetto arghjentu è un casco in forma di bola trasparenti. Quandu i piscaturi cuminciaru à avvicinà, un impulse vibrurale putente à i cundò à a superficie di u lavu.

Doppu di dui mesi, tutti i bugiuderi chì anu participatu in e furmazioni morse sottu circanzi strani. Uni pochi anni dopu un tentativu hè stata fatta à studià a stissa parte di u Lavu Baikal, ma sò stati trovati sti statali di petra affaurati di e persone è di l'animali.

8. "Funnel di u Diavulu"

In a parte più prufonda di u Lavu Baikal ci hè un altru locu, chì hè custodiat di i navi militari è di dilettanti. "L'embiu di u diabolu" 360-362 ghjorni à l'annu s'assumiglia una superficie ligna uniforme. In altri ghjorni, u lavu pare chì "svegliu" è ancu in u tempu bonu, a forte rotazione di l'acqua accumincia, à l'epicenteru di quale - un funnel chì ricce tuttu u circondu.

I sciamanichi cugnanu chì in questi ghjorni si apre u abissu, per mezu di quale l'ànima di e persone cascanu in l'altru munnu. In u 2003, a so guess hè statu cunfirmatu da un pescatore locale, chì quasi caderu in l'funnel. Vidia l'aria nantu à u so ripiglià un linu crimson, è u chiancenu è i moone vinaru da sottu à l'acqua.

9. U misteru di morte Peretolchina

U nomu di u scientistu Sergei Peretolchin fù chjamatu u vulcanu, vicinu à quale ellu era mortu. In u 1914, andò à studià un gruppu di vulcani extintati, dopu à dui cunduttori trà i lucali avianu avutu cun ellu. Dui ghjorni pruvate di truvà Peretolchin, ma i so perspettivi sò persi.

Truvate u corpu di u scientistu hè solu annu dopu, ma a so scuperta solu aghjustata à e dumande. Hè stabilitu chì hè mortu per e cose naturali, perchè u fattu chì u so cranu sia split in parechji. Atopati sottu u corpu di soldi, càmera di camere è gioia, nimu toccu, chì finamente ùn escludi a versione di l'intenzione criminal.

10. UFO nantu à u Lavu Baikal

Dopu u 1971, à i nostri ghjorni nantu à u lagune di più di cente volte hà vistu l'uggetti vitturi micca identificati. Sò sempri com'è bondi, colori brillanti o platti, ma quelli chì si dirigenu questi navi ùn anu mai apparse davanti à a ghjente. In u 2000, i studienti di l'Istitutu Politekniche Ural pruvò cuntattu cù l'aligeri, ma quandu si avvicinonu vicinu à l'UFO, si trasforma in un elipse è volse.