Cumu piglia acqua in un invernu?

U rigiamentu di pezziu in l' internu hè capaci di assicurà un bonu rendiment. Hè impurtante ancu di mantene un nivulu acceptable da umidità in l'internu di l'internu, chì ùn avè micca affissà e piante negativamente. Alcune varietà di l'umidità enormi morsi. Quantu quantu è quantu ci hè necessariu di acqua pimienta in l'invernamentu - parlate in u nostru articulu.

Tipi di purche in l'invernamentu

Prima cunsiderate quale tipi di irrigazioni sò appiecati in i greenhouses, per appricà quellu sapientu in u futuru quandu cunzidirai prublemi nantu à u numaru è a freccia di regione.

Cusì, ci sò parechje scelte per riavrà in l'internu:

  1. U ridu automaticu hè un sistema di irrigazione chì apre u automaticamente. Puderanu a dispunibilità d'apparatu specialu, cuntrullati da una cunsula o una pulp-and-machine di carta (supply centralizatu di energia). In l'invernamentu, i sensori sò installati, chì sò settate per un certu periudu di u tempu è s'impulsaranu è scambiate di u sistema di irrigazione.
  2. A regenerazioni meccanica ùn hè micca perfetta per reguera automaticamente. Avete bisognu di travaglià l'aghjurnamentu di u capu è assicurendu un suministivu constantu d'acqua per l'estructura. Ma ùn hà micca bisognu di fà nunda: pè pusendu ghjunghje pusientimenti u pipa è installate cunfitturi nantu à elli, è ancu cunnette tuttu questu à u sistema di pruduzzioni d'acqua (pozzu, aghjunghju o canna centralizata), puderà regiu autonome, chì ùn avete micca bisognu di seguità è di fà u travagliu manuale.
  3. A regule manuale - stu metu hè cunnisciutu da tutti. Per ellu bisognu à avè avvicinà latte, cagini è altri cunti. A volta chì a manghja hè sempre usata, ma ci devi esse un fogghi sparghje nantu à questu, perchè e razzi ùn micca lavà l'acqua.

L'acqua di u pumperu in un invernu?

In a maiò parte di i pezzi, u pebre in i greenhouses hè acquistu cù un sistema di reginu automaticu. E in stu casu, avete bisognu à colachjaramente u calculu di a necessità d'ogni ghjornu di pumparate. Questu hè impurtante, perchè ci sò parechje scelte per u regnu automaticu. Cumu pane acqua in un invernamentu fattu di policarbonate:

Sò diffirenu micca solu da a qualità di i pipi utilizati, ma ancu in i bugni. Intrarossu di regione, per via, ùn hè micca troppu cumuni per pepite, perchè e non tutti e variità sò particularmente salvatichi. U sistema più accettable hè un sistema di cullizzioni. Hè economica quantu à u cunsumu d'acqua, cù l'aiutu di fuzzelli privati, l'acqua hè diretta direttamente à u pianu vicinu à u troncu da a pianta, perchè l'excusità di l'umidità ùn si trovi, cum'è in u sistema di chiavi. Inoltre, l'umidità eccessiva hè preghjudiziosa à u pezzu.

Quante frequenza per vittassi a pepite in un invernu in u calore?

Ancu se u calore hè altu, vendu u pimentu più spessu ch'è una volta cada 2 ghjorni ùn hè micca cunsigliatu, perchè i pulumpi pò formà pulughe è i radichi ponenu putenzi, chì hè per quessa chì a pianta sana stalla.

Per tuttu u tempu di staghjunamentu, u pumadoru cunsuma 300-800 litri d'acqua per 1 m & sup2 di u spazi occupatu. À u principiu di a crescita, dopu à a pianta, a regione di rega è menu di quellu di u fruttu. In generale, I prezzi di ogni ghjornu in 15 a 30 litri di acqua per metru quadru.

A l'acqua, sicuru, hè bisognu d'acqua calda, a tampiratura di quale hè in l'intervalu trà +18 à + 25 ° C. L'acquadru deve esse in cantità suffine, quant'è una mancanza d'umidità porta à rigidizza di i vignoli, tagliatu di frutti è à una diminuzione di pruduzzioni in generale.

In più di l 'acquessi, l'usu di l'"rifurmi seccu" hè stata utilizata - rinfriscanti di a tarra. Questu permetterà l'oxigenu per penevule à e radichi di e piante è migliurà a so cundizione.

Inoltre, ùn ti scurdate di l' alimentazione puntuale, perchè in terra pobule, ancu cun regnu propiu, boni risultati sò inutile.