Histoire du costume russa

U sviluppu di u costume di russa tene una storia rica è longa, i so cumpunenti sò furmati in l'era prristianiana, in relazioni stretta cù l'architettura di Rus è i credi pagani.

Discrizzione di costume russa

U disfuncu nativu russu femminile hè assai più interessante è riccu di u masculu, perchè l'imagine di a donna cuntene l'idee di u populu di a feminità, a bellezza, i valori di a famiglia. In i vechji ghjorni in Russia, u disfuncu era una di e manifestazioni di l'arti aplicati è l'articuli applicati.

L'elementi basi di u vistimentu di russa scritta in u Rusu Anticu. U vestitu principali era una cammisa longa di un "cutugno" di cut straight, chì era strufinatu da homespun densu, cù manichi aperti. A solitu, una donna hà dà più d'una cammisa di such (almenu una più aghjusta cum'è ropa).

A robba di a donna campagnola russa consistia di una cammisa, decorata cù ricami, chì in u vestitu di russa era in norma è colpi nantu à e manichi, doddu è di i spalle. In cima sunate una marafona sarafane, è ancu un mandibolu. U vistimentu campagnolu era preparatu cun grande diligenza, in solitu in cunnessione cù travagliu di u travagliu - a cugliera, u fermentatu, u pasture di pienu.

Dettalji di u disfuniu russu

Sarafan hè una di e parte principale di u disfuniu russu. Una versione intelligente era purtatu cun una cammisa, un mandibula, una cinta cintura. Ogni distrittu hà avutu u so propiu stile di sarafan, è i patroni nantu à questu, cum'è l'altri versioni di i vestiti russi di tradiziunali, anu u so propri peculiarità. In a parti miurienti di Russia, a preferenza hè stata datu à u culore rossu, chì avia tanti sfarenze sfarenti. Ricadie nantu à i sarafani era fattu cù filamenti di u doru è perle.

U toccu più cumuni di u disfunutu russu femminile era un kokoshnik - un captuitu di tàvule di varii formi, è in solitu esse magnificu in a ricchezza è di pedicure.

E donne facìanu chjudi (tagghiate o duru) di ciuvuli fasciuli. Se e figliole chjubesi puderanu chjappu un pasduvante o capelli arrubbati, e donne ani assuciatu bi treni senza fallimentu è sempre eranu un caprettu.

A bellezza è a primatizioni, l'uriginale è a castità di u vestitu russiu naziunale hè riflessa in u mondu mudernu, cusì l'elementi di custumi in u styleu russu hanu pocu ricenti in a industria di a moda di a moda è anu più appendi annantu à i podi di moda.