Fashion Industry

A moda ùn hè micca solu l'imaghjini visuale chì sò indicati nant'à u passeghju di u mondu. Stu cuncettu hè assai più largu è più largu chì in prima gluburu pò pare. A industria di a moda glubale hè tutale u settore ecunomicu, chì include cumpagnie di destinazione per pruducia roba, calzature, accessorii, è dinò l'imprese di i venditi. Chistu ùn compii micca solu boni, ma ancu servizii servizii da i sughjetti di i settori relatati di l'ecunumia.

Struttura Industria

Stòricamente, a moda hè statu dictaiata in i tempi diffirenti per podi specifichi. Oghje, a industria di a moda hè stata sottumessa à u mondu sanu da a Francia, più preciosa da a so capitale, di Parighji, e uni pochi di dicenni anni, a palma di l'industria era di a Italia, da l'Italia è da Gran Bretagna. Hè impussibile di dì inequivocamente chì hè a industria di a moda, perchè hè attraitu da a dirigenza pulitica di i paesi chì stabiliscenu u tonu, a dinamica cambiante di siluuli è e forma di vestitu è ​​u sviluppu di diversità d'arti. Si cunzidirau i classici di a industria di a moda, hè quì vicinu à l'arti conceptuale, perchè hè cunsistenti di una misura di parechji dittiti. Questu hè u materiale sceltu per appricà è e so forme, è solu solu di culurite, in più l'accessori, i scarpi, hairstyles, maquillaje, manicure. Tuttu questu in generale permette di creà imaghjini di moda . L'istruttura di a industria di a moda hè rappresentata da trè segmenti chì sò carattarizati da trè critichi: a qualità di i prudutti, a manera chì hè pruduttu (couture, prêt-a-porte, diffuse) è a pulitica di prezzu (altitudine, mediu, demucraticu).

Specialists Industria di Moda

A industria di a moda industriale implica a creazione di i prudutti più modi, per quandu ci hè bisognu di una quantità numerosa di specialista particulare in stu prucessu. L'educazione in a industria di a moda hè utilizzata micca solu l'arti è l'ingenieria. I particulare spicializati in a furmazione di a industria di a moda sò dividiti in trè grande gruppi.

  1. I primi includenu quelli chì prughjenu e sviluppà linee è collezzione. Parlà di designatori, colori, stylistichi, artisti, panificanti, cunsigliatore di showrooms, gestiti di a marca.
  2. U secondu gruppu hè specialista in vendita di prudutti, quellu di l'empleu di i dipartimenti è l'impresi, eccistenti, gestiti di persunalizazione, gestiti di u cummerciale, specialisti di marketing, gestiti publicità, merchandisers.
  3. U terzu gruppu incù l'espurtazione in informazioni - marketing, soziologi, impiegati di publicità è agenzii mudeli, media employees, organizatori di l'exposition è cusì. U travagliu bien coordenado di i rappresentanti di tutti i trè gruppi di specialists hè a basa di a industria di a moda.