Cream con currant negra

U fragrant pie with currants hè una excelente additivu à una tazza di tè o di latte. Inoltre, pudete preparà un per qualsiasi di e ricette di freschi è di frutti freschi.

Patu di casgiu culuritu - ricetta

Ingredients:

Preparazione

In un containeru spartutu, combina a farina tamanta, u pani di puddastru, i prugne è u sali. In un altru navi, impunite in u oliu, fate in u zuccheru è travaglià a massa cun un mezcladoru à i rpm più altu per trè minuti. Avà pour à a testa di u mantellu fugliale, fretce in u latte, frégate in i vilatinu è aghjà. Avà pourva in una piccula parte di farina di farina è mischjanu bè finu à a massima uniformità possibbili.

Amparemu a pani in u pane aghju da a pezzu di l'oliu, distribuiammi u currantu di scorrettu nìvuru di u sopra, pour u pruduttu cù u zùccheru in u zucchero è u mandliu per foglie in un furna pre-furne à 185 gradi per quaranta minuti.

A prontuità avemu lasciatu u friscu di panini è ponu pruvà, sparendu in porzioni.

Coghju di terra cun quagliu cottage è currantia negra

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

À a farina tamanta cun u travagliu di furmagliu, aghjunghjendu l'oliu rinsignatu gruzzo è fegate a massa cù a palma finu à ottene una fina mulchita. Avemu dumila a crema agria, aghjunghje u zuccaru è fà una pasta ferita. Avemu una farina assicuta in u film, nantu à a stantificia di a frigorifera per quasi quaranta minuti.

Per u riposu, rumpia nantu à u casgiu di a castagna cù a mità di u zuccheru cù una licenzie, aghjunghjenu a crema agrumata, fècula, fate u zuccherinu di vinaiu è aghjunghje.

A passaglii freschi o cunzati di zucchero, si trovanu in un colander per un tempu, di disperse da l'umdità eccessiva.

U pane pasticcante cun un diametru di 25 centimetri hè oiled un poco è ripiglià a pasta fresca annantu à u so fondu è e pareti, chì formanu scherzi cù una altura di circa 4 centimetri. Amparemu a massa di ciorna da quì sottu, distribute u currantly prepared on top and berry the berries with sugar. Se vulete, l'altitudine di l'ultimi si pò agisce.

Ci ponu solu fremenate un pastellu in un forru precuvenu à 185 gradi. Per un pruduttu tali serà abbastanza per questa trenta minuti. Tagliemu tagliate a pie in porzi solu dopu chì hè stata rifiutu sanu, dopu avè speratu u pruduttu cù u zucchero in pezu.

Cumpagnu tazze di Swabianu cù pascura negra

Ingredients:

Per a prova:

Per u riposu:

Preparazione

Fremenu i gudotti d'oliu cù u zuccaru, pour à a manta fridda, sprinkle a farina tamanta, attaccata cù u travagliu di furmulaghju, è facenu un casamentu d'una pasta addetta bè. Pujene a basa di u pasticcellu in un saccu o avete cù una film è poveru nantu à a parò di u fretru per un tempu.

Per u riposo, strughjenu i bianchi à quelli pini, fendu un zuccaru in u polu durante u processu. In un containeru separatu, cunghjuntanu a farina, lu fucu, i vilidinu è u polu di puddastru è introduce cù gentile a mezchezza seca à i proteini. Finalmente aghjunghje u currant à u riposu è torna à cuncetazione.

Distribuisce micca a pasta moltu fresca nantu à u fondu di u pane di furmagliu, cù l'appiccicazione i costi, è pone u primu rinfrescante cù u currant.

Dopu quaranta minuti di sughjurnà in u fornu scaldatu à 185 gradi, sarà brusgi è sarà prestu. Hè fermu solu d'aspittà per l'enfasi di u pastificà è pudete pruvà.