Sophie Hulme

Buggies di designu chì Sophie Hulme hè un attrachju fermu cuntrullatu, ma ùn si pò micca esse chjamati perdi. Ogni sacchetti, mani, sacchetti è sacchetti tragamii sottu à sta marca sò fatti di materiale d'alta qualità, facenu micca bellu bella è durable, è gudete a meriteghja popolarità di i compradori di tutte u mondu.

Storia di u borsu Sophie Hulme

Questa marca hè stata fundata in u 2008 da una giovanista britannica Sophie Halm. A pena 2 mesi prima di l'apertura di a so propiu marca per a produzzione d'accessori, a zitella graduate di l'università, ma ùn averebbe micca impeditu à pocu à pocu tempu per fà un successu stupidu.

In prima, a più grande pupularità entre i compratori hè stata vittata per sacchetti di cummossu magnìfichi è di i pioggioli chìcunforme cù l'attrezzi di metalli massivi. Un pocu dopu, sottu a marca Sophie Hulme, l'altri sacchetti principiàvanu per esse produttu, ognuna di quali hà maravigatu i critichi cù a precisione di linea, a purità di u culore è l'abbundanza di eleganti.

In u 2012, Sophie Halm hà liberatu una cullizzioni di sacchetti chì si firmò da a ghjente. Aduprà imaghjini cum'è una bag-armour, "skin di dinosaur" è altre elementu stylistivu in u genre di fantasia. Malgradu u fattu chì sta cullizzioni ùn hè micca solu à i prudutti di l'altri disegni, anch'ella hà assai piace à a critica di a moda, cum'è l'altri mudelli di sacchetti.

A marca Sophie Hulme tappu à i pruduttori di l'accessori di lussu, per quandu tutti i prudutti fabbricati sottu sta marca sò guasi boni. Allora, in u mediou, u costu di una sacchettu di un disegnatore britannicu hè di circa 1000 dòbaru. Naturmente, no ogni fashionista pò permette di cumprà un accessori tali.

In questa situazione, ogni ragazza o donna pò cumprà una copia di una di i sacchetti di Sophie Hulme, chì hè assai più prezzu ca l'uriginale. A maiò parte di sti accessori sò fatti in Italia è hè qualità assai bellu, ma, sicuru, ùn alcune micca i sacchetti autentichi di a famosa marca.