Misteri nantu à a cascata per i zitelli

Per parechji adulti, u vaghjimu hè un tempiu dipresiu assai tristu, anche si trova assai affari pusitivi se vulete. Perchè i nostri figlioli per esse più ottimistici nantu à u cambiamentu di staghjunale, avemu da preparalli per questu quì à una età curretta.

Hè per queste in l'istruzzioni è l'istituti pre-insturazioni chì e classi sò regula regula in u quale diverse scrittura tematichi sò ghjucati è incontestabili nantu à u vaghjimu per i zitelli sò fatte. Scupranu l'orizzonti di i zitelli, insegni a qualcosa nova è ignurata, è ponu dinò l'occasione di relazione à u cambiamentu di staghjunamentu, cum'è un fenomenu naturali.

Ma micca solu chì i duttori è educatori anu da studià i fenomenu di a natura cù i zitelli. Prima di tuttu, questu hè u travagliu di i genitori. Quandu u zitellu aprenda à sente à a so mamma, chì leghje una storia o una rima à ellu, deve rinfriscà a biblioteca cù libri nantu à e staghjoni, adattatu per questa età. Dopu à trè anni, avè bisognu à avè qualchì puzziche nantu à u tema di u vaghjimu per i zitelli.

I misteri riferenu à u folklore orale, à u folkloru, è permettenu à cumprà megliu i costi di i so populu, per sapè in u mondu circundante è diversi fenomeni naturali chì sò comprili à un adultu, ma rapprisentanu un misteriosu mondu per u zitellu.

Inoltre à questu, per suprattuttu, cum'è qualsiasi attività di sviluppu, saldicherie incontestabili improvesa a memoria auditiva è visuale, rinfurzeghja a cuncertazione di l'attenzione, permette à sviluppà rifarenza logica è astratta. Eppuru - hè una attività assai divertita, chì hè amata di i zitelli d'ogni età.

Misteri nantu à u vaghjimu per i pre-umani

U più chjucu u zitellu, u più curtu è più cumprumble chì u quatrannu sia d'esse. Eppuru, à u principiu ch'ellu ùn hà micca capì ciò chì passa, è a cumpagnia di a mamma o educatori hè à scapularie per spiegà à u zitellu cumu per solu ciò chì hè struitu.

Hè bè, quandu, à i rimi rimmi, hè appiicata l'illustrazioni brillanti è chjaru pertinenti. Allora u zitellu hà a pussibilità è a più averre d'esse di ciò chì hè attente o cù l'aiutu di un cunsigliu d'adulte per pudè capiscenu.

Per i zitelli, pudete attentat à pensà à l'addinenzi di u vaghjimu cù risposti:

Hà venutu senza culori è senza un brush

E ripigliatu tutte e foglie (Autunno).

***

Fuleste parte di l'aspen

A wedge grisa ghjusta in u celu (Autunno).

***

I ghjorni divintonu più brevi. E notti erani più longu.

A cugliera hè coltu. Quandu si face questu? (Autunno)

***

I nuvuli sò attentamenti, udone, sopra.

Pigliò a luce, canta è pateci. (Vento)

***

Da u celu spustamenti tristi. In ogni locu hè mullutu, spugliatu in ogni locu.

Da ellu hè facilitu per esse salvatu, solu per vene un ombrello. (Rain)

Se avete principiatu l'endevinatore cù u zitellu, ùn l'apprezzate micca dinò cun una muntagna di nova informazioni, perchè ellu, perde in pensamentu, ùn perde l'interessu in una attività divertente. Anu pensate per 2-3 per una lettura, ma micca più, ancu se u zitellu vole più di più.

Riddles about the autumn for children in elementary school

Se à i zitelli, i zitelli piani solu maestru di sta tipu di folklore, cum'è l'enigmi, in a prima classi di l'scola, u cunnuscenza hè cunsulidatu è sviluppatu. I zitelli sò ghjovani tramutà in un novu, u livellu più altu è devenu fà un espansione mentale per sperimentà u diffus rebuscu.

Hè assai più faciule è più faciule pè i scoli d'apprendre una nova informazioni per elli, micca in leghje testi impersonnel, ma da travagliu di guidate cù e guidate, chì sò l'adduluri. Ogni annu sò diventati più cumplessi, facennu a mente travaglià dura per truvà a clé, chì hè assai ovvia è si trova nantu à a superficia.

Quessi parveni simule aparente seranu dumandatu à lezioni à a storia naturale, locu nativu è à u festival di vaghjimu per i zitelli più chjuche:

Branches in u parku rustu,

Li cullà i so vistitu.

Hè in una quercia è u beduele

Multicolore, luminoso, catchy. (Decay)

***

L'urtulanu in u vaghjimu senza cursu

Scurisce ghjanda, castagne.

U gattu trova u granu.

Mink estu fattu di imbruttà.

Questu hè un magazinu, micca un maestru -

Zeren cresce una muntagna!

Chì cercu l'animali sò?

Guess, carusi! (Studi di l'invernu)

***

Foglia di u vaghjimu longu

È i so bàrbari s'assè.

E andonu cun noi cù Varey

Facemu casi ... (Herbarium)

***

I ghjorni sò chjucu, e notte sò longi,

Ci chiamu,

In uttrovi avemu un sciu,

E cumpagnu un pututu. (Crane)

***

In sittembri è in uttrovi

Ci sò tanti di elli in i patiu!

A chiuvuta passava - lasciava,

Medium, small, large. (Puddles)

Ùn importa micca u tempu chì ghjè in u patiu. I parechji sempre avè bisognu à dà i so zitelli in a criscenza, a maiò spiegà, chì dà l'oppurtunità di evoluzione cumpletu. Guessing puzzles hè un travagliu simplici assai, senza esse dumandatu sottu un libru, postu di tuttu, pudete fà questa attività divertente in ogni situazione - in a strada à a kindergarten è a scola, nantu à l'autobus o in linea à l'uffiziu di u duttore di i zitelli.