Pensamentu lògicu

A maiò parte di a pupulazione muderna è ùn sospettate quantu fragili, unu putia ancu esse dichjaratu, hè, micca tantu tempu hà avutu, u pensamentu lògicu. Hè solu dipoi u mezu di u seculu passatu chì l'antropòloghi anu sappiutu da determinà e differenzi significati entre u pensamentu "primittivu" è a mente di l'omu mudernu.

Per esempiu, l'esencia di "pensamentu primitivu" ghjate in u fattu chì ùn hè micca capacitu per edità una relazione causale è compariate a so ricercazioni cù l'esperienza dispunibile.

Differenti tipi di penseru sò distinti in l'omu:

  1. Pràctica è teorica.
  2. Creativu è senza creatività.
  3. Intuittività è pensamentu lògicu.
  4. Autistic è realistichi.
  5. U pensamentu visualu effittiva, visualu figurativu è verbalali.
  6. Figurative-pensamentu lògicu.

Sicondu i prucessi mentale, u pensamentu hè ancu distinguished cum'è:

  1. Visual-Effective (pensendu, manipulà l'ambientu objettivu).
  2. Oghje specifieru (u prublema hè rimindevutu cù l'aiutu di un oggegnu esistenti),
  3. Pensamentu lòggicu astrattu (in animali questu tipu hè ausente, hè furmatu in una persona di 7 anni di età).

U tippu più altu di pensà à u livellu di u sviluppu hè un pensamentu lògicu è verbalali-lòggicu - u tipu di penseru chì si fa cù l'aiutu di l'operazioni lòggicu cù cuncetti. Hè furmatu nantu à un pezzu di tempu (da 7 à 20 anni) in u prucessu d'assimulà parechji conceptu è operazione lògicu in u cursu di l'esperienza, l'intelligenza. Stu tipu di penseru si pratice a so vita.

Caratteristiche pensamentu verbiali-logica:

  1. Questa rifarenza hè tratta di i cuncetti di i fenomeni è l'ogetti, è micca cun u stessu fenomenu o a so imaghjini.
  2. Ci hè un postu mentale nantu à u pianu mentale.
  3. Per ellu, ùn hè necessariu di invià à a situazione perciata.
  4. Hè fattu cumu secondu e ligne specifiche, seguitamenti riguardanti chì, ci sò veri di cunclusioni o solu suluzzioni curretti di u prublema in discussione, cumerci.

Andemu finu à una discurione più precisa di u pensamentu lògicu.

U pensamentu lògicu (analiticu) hè un tipu di prucessu di penseru, durante quale sò prestiti cuncetti prestu è struzzioni lògichi

Comu regula, hè basatu annantu à trè signali:

  1. Temporal (a durazione di u prucessu).
  2. Strutture (division in stages).
  3. U livellu di fugasta (inconsciente o, in inversu, sensibilizazione di a decisione).

Eccu, u pensamentu logicu hà una struttura spressa chjaramente, i staddi, hè specificatu in a cuscenza umana, è ancu esse sparghje in tempu. Tutte e funziunalità sò a parte principale di u pensamentu logicu.

In a psiculugia, i formi basi di penseru diferendu ancu:

  1. U cuncettu (riflessione in a cuscenza umana di i pruprietà generale è dettagliate di un ogettu / fenomenu particular).
  2. Judgments (a forma basica di pensamentu umanu, da questu chì i prucessi confirmanu i ligami trà e fenomenu o l'oggetti di a realità o trà i so signali è e proprietà).
  3. Infernali (retirazzione di un / diversi sentenzi di u novu ghjucatu).

A strada, Sherlock Holmes hà una capacità assai sviluppata per u pensamentu logicu. Hà utilizzatu u metu dedudutu di penseru, chì hè unu di i tipi di inferie (a raghjunazione hè fatta da fatturi cumuni à una sola cunclusione).

U sviluppu è a furmazione di u pensamentu logicu

Ind'i u fattu chì ci hè studiatu da un kindergarten per crede in u quadru di un certu programa è u più inutilità A devenza da a so implementazione hè stata cunsiderata incorrecta, inacceptable, u pensamentu logicu pò è deve sviluppatu è furmatu ancu in età adulta.

Cusì, ùn vi discendite micca a manera di migliurà è crescenu u pensamentu loogicu, hè solu bisognu à risolve ancu i cumercii più simplici, partiti lògichi:

A più cumplessu u vostru còmpiu hè, è quandu u tempu di prublemi à risolve, l'acchianu u vostru pensamentu lògicu sarà sviluppatu.