Roberta di i slaves antichi

A moda arcaica di i slaves hè simplicità è misteriosa, per quessa interessa interessanti di studià a moda pre-Slavonica. Chì ci hè quì sottu e cuntraddizzioni, è ciò chì i vestiti di i slaves antichi per a donna hè cunnisciutu di data? Cumpiemu

Chì eranu i vistimenti di donne fendu per i slaves antichi?

U studiu di i dati linguistichi di i tempi antichi, hè saputu chì urigginari u materiale principale per fà a robba era l'amparatu di a bèstia falle, è ancu a furia. U pelle di animali salvatichi sò cunsiderate un articulu di lussu, cusì u più spessu utilizatu pitturi d'animali. L'articuli eslaventi anu aprì à fà i scarpi di u pelle, à u cinturione è di u capelli. U materiale principale era chjamatu ssma - hè a pelcula processata di vacche, capri è ancu cavalli.

Hè sceltu chì da a prima parte di u prima millenniu AD. per a fabbricazione di vestiti sò solu làmpiu è campanu. Per questi raggioni, u culore principaru era biancu è grisu, nunda ùn hè cunnisciutu di u tinutu di i tessuti.

Cloth, sermyaga o sackcloth hè un tela di lana, chì era utilizzata in i seculi XI-XIII. In ogni famiglia Slav, e femine era impauriti in tissuti è spine cù l'aiutu di ete.

Di sicuru chì a ricchezza tribbale è i prìncipi comprani tessuti d'altri, per esempiu tela bizantina di sita.

Erotica di antichi Slaves

L'antica robba di i slaves era significativamente distinta da a robba di i prossimi vicini. Sicondu i tistimonii scritte, è ancu à i duminii archeologichi, hè pocu cunnisciutu da a robba di donna. Sicondu l'ultimi dati, pò esse ghjudicatu chì essendu largamente cammmi longi (circa à u ghjinochju), in parechji decorazione cù ricami è mudelli di tela. Camurati eranu ghjornu è festivi, funerali è casali, ghjucatu è sante.

Per tutti i strati di a pupulazione, u cuteddu era u listessu, un pezzu di tela cun tinte cù una apertura da u capu, affezionatu cù un cinturione, più tardu accuminciau a costru manichi. I prudutti sò i pruduttivi senzati caminavanu camenu di fugliale, ma donu noble - da sera impurtata. In u XIII seculu, u tela di cuttuni era apparsu.

E donne ùn sò micca permessi a purtari cintunarii di cintura, solu puntatu o tessuti.

Dopu i vestiti di l'antichi Slavi citatini solu in u XVI sèculu, è èranu chjamati sarafani . Abbigliamento longa, invece di un colu, colante biaticultori, decoratu cù petri è mamma di perle. E cuperti di costumi è una porta oblicu si prisintu in u seculu XVII. U vestitu di u vestitivu anu sempri un significatu prufunditu, bastamente hè una cumminazione di i guardiani è i simboli di Volkhov (cavalli, u pani, l'arbre di a vita, l'imaghjini di i dieri è l'ornamenti banded). Patchwork di patchwork è braid fule utilizzati.

U culore tradiziunale in Russia hè russa, è ci eranu circa trenta parechji sordi.

Ruccioni è gioielli di l'antichi Slaves

I mastri Slavi in ​​u mondu eranu famusi per i so ghjuvelli ghjiletti. Parechji maestri stragneri fighjenu i creazioni magnifichi, copiant.

U hryvnia hè un cuddaru di metal strappatu à u collu, per assai nazioni era un guarda chì ùn hà micca permessu chì l'ànima abbandunarà u corpu. Sicondu altri fonti, era un ornamentu chì solu uni pochi capi di a società permessi.

Anu tempurali sò l'ornamenti di capelli chì sò fastened vicinu à i tempii. Eranu stati minti eranu chini scritti, pinnuliati in cintes e wreaths.

Ring pendens sò prudutti di grande alti. Eru in solitu uni pochi pezzi.

Pulsera sò a schiava slava più famosa, a più frequenza in scavu. Anu adduzzatu cù giovani, perli e catene d'oru.

I colgantesi sò colti kbar di metallu chì sò stati dispostu in cordi o catene. I populari eranu colandante in a forma di swastikas, cruciati, rombius, crescente, è ancu in a forma di animali.

I vistimenti di i slaves antichi hà cambiatu rapidamenti, ma sempre sempre in a tradizione è a cultura. Dunque, hè tantu interessante è originale!