Cù li preghje Diu Diu senti, è quale ùn hè micca?

Ùn crèle in Diu, perchè ellu ùn sia micca e to prichera? I travaglianu solu se ti detti appassiunti.

Qualchidunu chì vulete sapè chì i so pricà si sentanu. Ogni persone hà dumande è dumande à Diu, in quale crede. Ma cumu sapete s'ellu ùn averanu senza risposta? Cù una probabilitati grandi, unu pò truvà una suluzione per questa questa per riferite à a literatura religiosa è u ragiunamentu di l'anziani.

E preghjudici, quale sò?

I sante vi dicemu di vanda da a so pròpia spirantà di ciò chì sò l'infurmazioni sbagliati per dumandà à Diu. Ignaty Bryanchaninov crede chì a via più periculosa per a vita spirituale è l'imaghjini morale di una persona di fede hè un sognu durante una preghiera per l'avvene. E fantasìi nantu à cumu l'u statutu suciale è l'attitudine in una persona d'amici cambiarà dopu avè alcuni ciò chì dumanda a rarità à avè qualcosa cumuni cù u saggiu significatu di a Sagesse Scritture. À quesse une instincts and greed spirituality ombre, perchè a orazione ùn serà micca intesu.

"Ovveramente, tuttu ciò chì hè cumpostu da a so sperienzia di a nostra natura cadutu, pervertita da a cascata di a natura, ùn hè micca veramente esiste - Ci hè a fiction è a ghjaci hè cusì propriu di parechji angeli falluti. U sonnu, da u primu passu nantu à a strada di a preghiera, avanza da u regnu di a verità, entra à u regnu di a falsa, à u duminiu di Satanassu, sottumette arbitraria à l'influenza di Satan "

Saint Simeon dice a listessa cosa: ùn deve micca dumandà a vanità, u successu è ogni elevazione nantu à l'altri populi in preghje. L'ànima ponu avè pussessu di i dimònii in un momentu particularmente intimu, speziale di a prichera. U secondu ciò chì hè revelatu à Diu, u vermu di dubbitu in a verità di pura intentioni pò penetraru in questu, facendu à esse un angelo.

"Questi chì anu vistu lume è brillanti eranu incisu da questi l'occhi fisici, fendu fragrances fragrances cun u sensu d'oliu, sintendu a so ochji cù l'aricchi. Uni di elli flared up è andonu in tutta in un locu à l'altru; l'altri piglionu u dimòniu, trasfurmatu in un anghjulu di a luce, hà ingannatu è esse uncorrected, finu à a fine, ùn accetta micca cunsiglii da qualchese di i fratelli; unipochi di elli, devastati da u diàvule, si sò stati ammazzati: altri èranu ittati in l'abissu, altri èranu amputati. E quale si pò cuntà i diversi misce di u diàvule, chì elle incinta è quali sò inescrutabili?

I pinsamenti piccati chì venguanu in mente duranti a preghiera debite conduce à l'idea chì a dumanda ùn si cumpene micca.

"Se vegnu l'iniquità in u mo core, allura u Signore ùn mi sentia micca à mè"

Questu hè stituitu in Salmi 65:18. Chì significatu per a dilinquenza?

"Hè significatu trascurare cù fantasìi sinful; Intènde di fà qualcosa, chì capiscu chì hè un piccatu; avemu in u coriu qualchissimu infurmazione cù quale no vulete parte. Questu pò esse un priruggiu, l'odi o peccatu, di quale vi parechje, prugrà chì fate "

Quandu un omu fate in còllera, hà capaci di moltu, chì sarà dispinta più tardu. Hè strasu à circà vindicà nantu à un Diu ghjustu è pacienti, ma in ogni iglesia, anu da pudè esse rimette à i pittori. I prichezzi di a penali celestiale per una altra persona ùn vi ghjustificà micca micca u pacatu o sacrificiu. A religioni insegna nant'à u pardonu, perchè u Signore è u prete ùn volenu micca còmpici in vendetta. Di James 4: 3:

"Ask and receive no, perchè dumandà micca bè"

Oghje senza intriga maliziunale, ma pruferite senza a fede, ùn hè micca menu periculosa è inutilità. Succece chì a chjesa ùn hè micca guidata da un veru vugliu di seguità u Signore, ma un costume, inghjulazione da i genitori o a seconda meza. Cene chì una persona ùn hè micca cunsiderata: per ellu, visitate u tempiu hè unu di i manichi incunsciuti. Sì una persona chì ùn accetta micca a riligione in u so core, e circunità di a vita facenu a idea di vultà à Cristu, ùn ùn sia micca intesu. L'Evangelu di Marc 9:23 dice:

"Ghjesù li disse: S'è credi, tutti quessi sò pussibuli à quellu chì crede"

Cumu si un believer si cumportanu cusì chì Diu vi sente?

Un omu bellu è ghjustu u Signore si separà da a multitude di ghjuridichi impii cù volteti e miriati. Oye preghju persone, chì sò sempre dichjati in u silenziu completo. A relazione di sunnera sinistra distingue è favurizeghja chì elli combate a tentazione è ùn vole micca viulate e lege di l'universu cù e dumande negativu. Parrannu à Ddiu facilitie una persona chì comprissimu stessu è prutegge a l'autodestruczione.

"I saluti divinu, i benedizzi celestone, i ranchi di l'ànghjuli santu, i paesi di i santi, in pocu tempu - racogli in l'imaginazione tuttu ciò chì sintia in l'Scrittura Divina, ochju in a preghiera, guarda à u celu, tuttu chistu stimula a so anima à u divinu desideriu è l'amore, chiancì e chianci. Cusì, à pocu à pocu, u so core beats, senza chì compite micca cù a mente; pensa chì ciò ch'eddu hè fattu hè u fruttu di a Divina grazia per u so cunsulazione, è ellu preme à Diu per dà cuncede à sempre in questu travagliu. Questu hè un segnu di charm. Questa persona, se mantene silenziu di u silenziu perfettu, ùn pò micca esse sottumessu à una rash è fuddie "

E parolle di u veneru, vintendu da a so lingua, sò di grande impurtanza. Ùn ci hè scopu di circà è cumprà libri cù formule-preghje, compilatu da qualchissia parechji anni fà. Quandu una persona hè unicu, perciò sò e so dumande differenti di l'altri. Ùn ci hè micca una sola fonti riligiosu chì u soli eseguite esse dumandate u duminiu fatti sicondu un algelamentu predilettu. A mente di quellu chì cresce in Diu vole sempre travaglià, cumpresa a formulazione di i nostri propiti.

"E u Signore hà dettu: Quandu u populu s'appoghja vicinu à mè cù a so bocca, è anu honori Me cù a so lingua, u so core hè alluntanatu da mè, è a so reverenza per mè hè l'estudo di i cumandamenti di l'omi"