Shock: l'"letter of the devil", scritta da una monja in u XVII seculu, era chjerchifiatu!

A notte speganti sfucava a pagina web - trè seculi dopu, a lettere dictazione da u divilu à a mona Maria Crosifissa della Conchesi fù chjarifrata!

Sapemu chì a Isabella Tomasi nascita era da 15 anni in u cunventu benedettine di Palma di Monteciaro in Agrigentu. Ma una matina di u 1676 ùn principia micca à u pianu di Diu - a ragazza si svighjò in a so celda, assittata à u pavone, è ancu cù tintu tinta è facci! À a tavula, truvò un pezzu di carta cù u testu, u significatu di quale nimu anu capitu ...

Nun Maria ùn amparò nunda, ma admittò immediatamente à e moabuli chì sta lettera hè statu dictazione di u diavulu stessu, chì si stalla in ella!

In modu, dopu in i paroli "obsessati" nimu hà dubbitatu, è ancu vice versa - a lettere era exhibitu in u monasteru per a vista di u publicu. Ma a mala sorte - u significatu di e parolle scritte da a picciutta sottu u dittatu di u diavulu, nimu pudia capisce o leghje. Quale avete duda chì dopu à u 361 u manuscritu misteriosu solu esse saldatu solu è ùn pruvà micca di scuprite? Ma vale nutà, i risultati visibles di e versioni di i paghjoli è i tentazioni ùn purtate micca, finu à ...

Perchè u tempu, i geniusi di l'informatica italiana da u centru di ricerca scientifica Ludum in Catania ùn hà pigliatu u travagliu. Ci hè chì esse usatu l'spaziu anònimu di DarkNet, chì era chjusu da l'autorità è di i search engines, chì ferma invisibili per i navigatori struzioni, è ci arriniscenu un algorìmulu di desciframendu adattatu!

Ùn avete micca cridutu, ma in modu di cumincià à travaglià cù a "lingua di u diàvule", i spezialisti anu da carcà à u prugramma di assai alfabeti rari, cumpresu Yezidi, u Grecu anticu è anzianu rudu anticu alemanu.

L'algoritmu hà travagliatu, pruvatu à cunnessione lettere da alfabetici cù signali è lettere da una misteriosa lettera. E 15 linii di un missaghju misteriosa "succumbed" à ellu!

A strada, u testu, in veramente, hè assai simili à u diàvule - hè scrittu nervoso, caòticamente, è ancu in lingui diffirenti. È a linea roia in tuttu u "messagiu" hè una rifarenza nantu à a relazione trà i populu, Diu è u diàvulu.

Eccu alcuni frasii è strazzi verbatim: "Ddiu hè stata inventata da l'omu" "Stu sistema ùn ci hè micca travagliatu per qualcunu" "Diu, Ghjesù è u Spìritu Santu hè una carrega extra, inutile", ben - "Diu crede chì pò liberà tutti i mortali ".

"A Letter of the Devil"

Dopu l'apertura fatta, u direttore di u Ludum Center, Daniele Abate, cumenti per l'incidente cù essecepticismu:

"Probabilmente Maria era un linguista talentu. Scrivite u testu in una lingua chì hà inventatu, mischjendu i alfabeti ch'edda sapia. Ogni simbulu hè bè pinsatu è strutturatu. Ma u diavulu, sicuru, era ... In u so capu!

I Científici anu capu à capiscia chì u monicu veru era un linguista excellentu - hà cunnisciutu alfabetu latinu, grecu è Rúnicu. Ma sta cunniscenza era aghjuntu è furnia i diagnostichi - devi esse chì a ragazza suffreva da l'esquizofrenia è u disordine bipolari.

Oghje a famosa "lettera di u diavulu" hè stata guardata in a catedrale di a cità di Agrigentu (Sicilia), è a so copia hè in u monasteru di Maria di u cunfini.