Diu di u sonnu

In u mitu di ogni populu ùn hè un diu di u sonnu, chì occupanu un rolu impurtante in a ghjerarchia. In l'antichità, a ghjente ùn hà micca bisognu di spiegà a natura di u sonnu, perchè elli crionu dii di elli. À quellu tempu, ci era una parolla chì dorme una persona, persa l'ànima, è ella cumencia di viaghjà in altre monde. Hè per quessa chì a ghjente era spavintatu di qualchissia per svegliammi, perchè ellu criditeunu chì l'ànima ùn hè micca u tempu di ritornu è a persona moriri.

U Diu di u sonu trà l'eslaviani

Questu pòpulu ùn diferendu in questu rispettu per l'uriginale è Diu era chjamatu Sleep. A so moglia era a dea Drema, chì hà patronatu micca solu di dorme, ma laziness, and dreams. I slaves palesanu in forma di un omu chì cammina secondu a finestra è aspetta per a notte per vene. Dopu tuttu fù cummossu di a bughjura, a dea Slave di u sonnu facia u passaghju per i cracke in a casa è in a so voce silenciosa, ùn era più chjucu chì i so residenti si in un sognu. Avvicinò à i zitelli è chjusu i so ochji, rizzò a manta, è li strapped u so capelli. Chì sò i nomi di l'altri dii di i sogni entre i slaves:

  1. Sonia - envia duci suciali per i persone fatta da l'amore. Aiut a restaurazione di forza è falesa di emozioni negligeni è ricordi.
  2. Ugomon hè u fratellu minore di u Soimu. Hè respunsabuli di lullabies.
  3. Bai hè u diu di u sonnu deliberatu. Appressu à i persone in a forma di un gattu.
Inoltre, l'eslaviani anu tante parechji spiriti chì liganu à i sogni, ognuna cumprendi un certu travagliu.

Diu di dorme in i Rumani

Somn era cunsideratu un deity secundariu. A so mamma era a dea di a notte Nyx, è u so babbu era u so fratellu Erebus. Vintu in una caverna di i sogni, è era di varii piazzi, chì ognuna era cchiù fosca ca l'antica. In una di elli in u scuru di frebba ci era un lettuu leggeru, chì era in tutta a cortina di furia negra. Era questu u lettu chì ghjera significatu per u Diu di u sonnu. Circò u so volte l'alerte di i sòvuli. Somn era cunnisciutu di tenu un vestitu scuru adurnatu di stelle d'oru. Ritruvaru un diu cun una corruzzione di rosella nantu à a so testa, è in a so manu mantene una tazza cù zucchusu.

U Diu grecu di Sleep

U Grecu anticu Dieu Hypnos hè statu ritrattu cum'è un ghjovanu cù aluzzi petri nantu à i so tempii o sottu i so spaddi. A so attribuita hè un pittine nìvuru, è in i so mani hà un bevoru soprurifice, chì si sparisce in u mondu ogni notte. I Greci crèdenu chì Hypnos vive in l'isula di Lemnos in una caverna à l'intrata chì ci sò e piante da u so cumpagnu di sonnu. Ùn impersonate u lume è u sonu. À propiu di sta caverna u fiumu di u Oblisu nascite. Hypnos anu avutu seguità è cuntrullà i sogni di i dii, rè è eroi. Avia un fratellu gemello, Thanatos, chì era u diu di a morte.

Un altru diu grecu di u sonnu hè Morpheus, chì era u figliolu di Hypnos. I Greci anu creatu chì ellu solu mandatu à una persona un bulu bonu suene. Diu stessu puderia cumpariscenu in diverse fondu umani. Gratu à i so putenzi, hà facilmente copriu a voce è altri abbitanti. I ritrattu in modu diversu, perchè puderia esse un omu vechju è un ghjovanu. L'ale puderia sia sia nantu à i tempii o sottu à a volta. Hà avutu l'ale è una corona di papucci. U simbulu di stu diu hè a porta doppiu chì apre u via di u mondu di i sònii. A mezza mità di l'ochji di l'avaru apertu u modu per i sogni erucazioni, è l'altru di e cornutuli sia in solu sòveri veri. I Greci anu creatu chì quandu vanu i sogni, sò abbracati da e so ale, Morpheus.

Hypnos avia dui figlioli più. Fobetor reincarnate in animali è aviculari, è hà attentatu in i pesche di pesce. A fantasia possu l'abilità di imitazioni parechji fenomeni di natura è numerosi uggetti inimuati. Ùn puderebbenu attruvarisce in sònitu lucidu. Questi dii di dorme in parechji mitulugia sò più populari. Eranu canusciuti micca solu da i grechi, ma ancu da altre nazioni.