Pantaloni di moda - autunno-invernu 2015-2016

Per un bellu pezzu i pantaloni pusitonu u so postu d'onorariu in u vestitori di a donna. Prestu è confuso, sò suciali cù una varietà di stili è culori, è dà e donne bello, una grande opportunità per pruvà cù u so stile è stile.

Oghje, parleremu di pantaloni di e donne, chì guidanu a lista di i tendenzi di a moda di u 2015-2016 tempuernu d'invernu, discussi i tendenzi cumprendenti è enfasi.

E quali i pantaloni di a donna sò in moda in u vaghjimu è invernu in 2015-2016?

Oghje, per fà i novi prudutti è "dà una seconda vita" i mudelli longu scurdati anu pruvatu à i couturiers eminenti è e marche demucratiche. In tempu di tendenzi trendi, ci hè sempre un clàssicu. A strada, hè cun culori classic chì avemu principià a nostra rivista brevi di i meglii muderni offruti da i diseggiani per u vaghjimu (invernu 2015-2016).

  1. E dinò nantu à i catapulte defini mudelli in ghjerchinuli diretti cù frecce . In ogni casu, ùn hè micca surprisa. Dopu tuttu, ùn hè micca solu impussibili imagine u vestidore di una donna muderna senza classificate di u pantalon è e disinfettori ùn ponu micca ignurata, creendu a so propria novi capulatta. Allora, in u vaghjimu è l'invernu di u 2015-2016, i pantaloni cun colore cù frecce costati da tessuti densi sò in moda. Ùn cambia micca i tradiziunali è i culori di i prudutti: marrone, grisa, nìvuru, beige, biancu - questi culori sò sempre in a priurità.
  2. Ùn si mantene micca cura, amatu di parechji donna di moda di moda, pantaloni è canali è maggetti . Per sferisce a biddizza di i peri, curgii sbugiunati è ligne di e ligne dilicatu, forsi questu travagliu hè stata nantu à l'agenda di i gurusi di a industria di a moda com Blumarine, Chanel, David Koma, Matthew Williamson, Versace. In attu, per quessa, i cullezzione di sti marchi sò chjappi di mudelli simili di trousers. Tuttavia, ùn si micca scurdate chì i pipi è u skinnies sò boni insidiosi, è traiatorii devenu ancu i più chjosi difetti di a figura.
  3. Hè una altra cosa di pantalà largu in moda, l'apugume di a so popularità culminerà in u vaghjimu d'invernu 2015-2016. Bananas, pantaloni, cunti - tutti mudelli sò boni, per a so versatilità è di unpretentiosità. Eranu perfettuamente belle bellezza è i giovani cun forti formi. Inoltre, trà l'assortimenti enormi, ci sò ancu eleganti eleganti, decorati cù stampi originali brillanti, è di ogni ghjornu - fatti in più culori monocromati calenti.
  4. Stà à a lista di i cambiani di moda è di i pantaloni shortened . Puderanu esse in modu sicurizatu à u basatu invernu d'inguernu-u ventu, è poi piglià com'è basi per elli è l'impresa di ogni ghjornu. In novu, i pantaloni short -spiunate sò i diritti di una bella silueta, mentri li dames cù chjucchi nantu à i cadaveri è u ventu passatu sò megliu dà preferenza à i mudelli anziani.
  5. Pants-klesh , tornendu à u podju, serà una sorpresa bellu per l'amatori di u stil retro. I mudelli in u spiritu di i 70, fatti di tessili sfulchi - una bona opcione per una festa, per chì i diseggituri campagnoli anu preparatu cose più risirvate per i culori neutri.
  6. Inoltre ùn si ponu esse in quellu chì i roles dominanti in i spettaculi sò attribuiti per mudelli cù un altu ponte . U pantaloni cun una cintura overstata farà chì a silhouette di u so propiu più magrettu, è i peri sò più longu.
  7. Una tendenza separata pò esse identificati in pantaloni in pijama . Un colorante pocu è un cortazione gratis - questi prudutti sò ideali per l'usi casa. In ogni casu, per sorte in stu vestitu, no ogni zitella decide.