Cytomegalovirus and pregnancy

A infizzioni cù nomi such complexe hè causatu da un virus da a famiglia di l'herpes. Sti microorganisimi si istenniu à tutte u corpu, allughjà i traccia all'estiru. Dopu avutu infettatu cù un virus, ùn pò micca esse guaritu, perchè l'immunità à i citomegalovirus ùn hè micca pruduttu. Ma perchè, perchè, u citomagranovirusu riceve cusì cura in u gravidenza? Questa preoccupatu assai e tanti fidirali. Scupremu.

Chì hè periculusu per i citomegalovirus in a gravidanza?

U fattu hè chì stu virus hè spessu a causa di infezione intrauterine. Spécialment spéciale hè l'infezzione da un persona malatu cù una forma aguda di a malatia. A stu puntu, u microorganismu hè unabated da a produzzione d'antichi. Questu ci permette di penetrarà facilmente da u sangue di a mamma in a placenta è infecte u fetus. In questu casu, l'infizzioni si trova in u 50% di i casi.

Succe chì una donna hè stata malata prima un virus. Ma a so immunità per l'aghjurnu hormonal è ARVI si debilitava, è hà avutu una relazione. In ogni casu, sta situazione hè menu periculosa, postu chì u corpu hà avemu anticorbe à u citomegalovirus durante a gravidanza. Chances of the virus per incursioni in a placenta un pocu è, per consensu, per infettà u fetuu.

Tuttavia, dicemu chì l'infezioni di u zitellu cù u citomegalovirus hà fattu. Allora cose cunzièni pò esse? Ci hè parechje varietà. À u megliu, l'infezione si sviluppa latente. U danni à u fetu hè minimu - solu un petit focu di pesu. Un zitellu nasce è diventenu un carru di u virus, senza mancu esse cunnisciutu. In ogni casu, u citomegalovirus in pregnant women pò causarii gravi consegni. In forma aguda, infezione di u fetu si trova è infezzjoni intrauterine in i primi stadiu pò causà l'abortu spontaniu o l'evoluzione fetali anormali. Sì, à a data dopu, infizia cù citomegalovirus si sviluppa, u gravidenza hè raramente complicata da malformazioni o morte di u zitellu. Ma i polidramnios sò pussibule - patologicu frequente in infezioni intrauterine, nascita premature è a citemogalia cum'è novatada. Sta cundizione hè carattarizata da un disordini seri di u sistema nervu, un augmentu in u spleen, u furu, l'apparizione di "gelatina", sordi.

Trattamentu di citomegalovirus in a gravidenza

A forma aguda di u virus hè di solitu simili à a grippa: un statu di malignità, un ligeraghju di a temperatura. Ma a maiò parte di u citomegalovirus passa inassummente. A so esistenza hè ricunnisciuta solu per i teste di laboratori per a prisenza d'antichi in citomegalovirus in u corpu cù a definizione d'immunoglobulini-IgM è IgG. Se u teste per i citomegalovirus IgG hè pusitivu in u gravidenza, a pussibulità chì l'infezioni di u fetu si prisenta hè insignificante. Fornite chì a donna ùn anu micca infettatu cù l'infezzione pocu mesi prima di a situazione "interessanti".

In casu, se u teste per a citomegalovirus IgG durante u gravidenza hè negativu, è altri antibodies - IgM è àvula IgG - ùn micca esse, a probabilità di infeccion da u fetu hè abbastanza alta se a mamma si infetta. I matri futuri chì ùn anu micca anticorchizji à i citomegalovirus sò in riscu.

In quantu à u trattamentu assai di l'infezzione, nimu di l'schezi muderni ùn sia micca eliminatu micca u virus. Se u citomegalovirus hè asimptomaticu, ùn es necessariu di terapia di droga. E donne cun immunostimulanti immunizammetulanti (tsikloferon) è droghe antivirali (foscarnet, ganciclovir, cidofovir) sò prescritti.

Inoltre, una donna hè bisognu di piglià prucessi per a determinazione di a prisenza di citomegalovirus in a planificazione di gravidanza. Quandu una forma aguda di a malatia hè stata trova, cuncepimentu ùn hè micca cunsigliatu per 2 anni, finu à chì a furmazione di lanten hà venutu. Una donna chì analizia hè un denier deve esse, se possu, teme l'infezzione. Ancu si hè difficiuli di fà questu - u citomegalovirus hè transmititu da saliva, urina, sangue è semen.