U primu paese di un zitellu dopu l'hospitalu

Hè statu stata creu chì u primu paese di u zitellu dopu à u sertianu di maternità aghjustò a so avanna. Questu hè bonu quandu a ghjovana mamma hà qualcosa di cunfidenza è chì sparte a sperenza à a cura di u natuvulu.

Ma qualchi volti chì vulete piglià i cura di u so zitellu da u primu ghjornu è sò ghjilosu di qualcunu manifestazioni di aiutu da l'esternu. E dopu, anu avutu studiatu prima di a massa di littiratura e avè vistutu più di un video di furmazione, a nova mummia capiscinu chì ùn cunnosci micca da quale parte avvicinà u zitellu, certe volte sensu di teme di l'acqua.

Per impediscenu di sta succorsu è di u primu paese di u zitellu dopu à l'ospitalu era annunziatu è ùn ne perchè micca associazioni sfaviglianti entre a mamma o u zitellu, hè necessariu preparà apprezzatu per questa azzjoni è capisce i reguli basi di l'acqua.

Chì duverà esse dumandata per u primu bainu dopu a casa di maternità?

  1. Prima di tuttu, sicuru, u bagnu. Avissi avutu un beddu suffertu suffertu è esse stabile. E puru siddu assai pirsuni ci vonnu paiàppinari li babbu immedatamenti in un bagnu bagnu, ùn fate micca questu quì è prima sò sempre bagnate u zitellu in un livinu di l'acqua. Questu hè ancu praticatu, perchè u cunsumu di l'acqua hè menu, è l'erbe in quale i zitelli anu u zitellu, culore a superficie di u bagnu, perchè hè cusì difficiuli di lavare. Inoltre, un altre prublema evidenza di utilizà un bagnu bagnu è chì ùn avete micca moltu di moltu acqua ogni ghjornu.
  2. Diaporama per a natazioni. Questu hè un accessori utile assai, ancu s'ellu ci hè un assistente. Posa u zitellu, a mo mamma ferma più faciule, è a carica nantu à u bassu ùn sò micca. Ci hè un prughjettu di pezzi, ritendu i cuntorni di u corpu è u teddu di u babbu, stendu nantu à u quadru. Una alternativa hè una scuma mattedda, chì ponu esse situata nantu à u fondu di a bagnera per fà u zitellu còmode è brutturanti, è di prima hè statu rimpiazzatu cù un fugliale regulare.
  3. Broitu di corda o di camomile, cun filtru currettamente.
  4. Wadded disks o un drago brume per lavà i rubare.
  5. Sabbia o scuma (facultativa).
  6. Una tavola teresa grande.
  7. Termometru flottante.
  8. Acqua di ceca. U primu tempu, l'acqua per u paese di un novu hè megliu fervidu, è accuminciannu da u sicondu mesi pò pudè utilizà l'urentu urdu.

Temperatura di l'acqua per babbiti

Perchè u zitellu ùn hè micca cungiatu in l'acqua, a so temperatura ùn deve esse più nica di 36.6 ° C, ma troppu calda o ancu acqua caldi, forsi ancu più preghjudiziu. Ùn deve esse micca più altu ch'è 37,3 ° C, vale à dì, un intervalu cum'è a temperatura di u corpu di u zitellu à questa età.

Ùn avemu bisognu à valdi l'acqua calda, cum'è principale per fretu, hè megliu di scurzà u tempu di u bacinu. Dopu tuttu, i capaspianti di l'acqua sò mischiati indivìvii, pò scantarià u zitellu, è rifieghjanu di natà.

A tampiratura di l'aria in l'abitazione induve u zitellu sia ghjustu annantu à quattru grazii più ca l'altri abitanti. Sfortunatamente, assai pensanu chì avete bisognu di maximizà a stanza. Questu ùn hè micca bellu, u zitellu sperete scherzu in u calore, è in l'abitudine, induve hè più fretu, u zitellu prutérrai subitu è ​​pò piglià un friddu.

A technique di battagghia

L'acqua di u bagnu ùn deve esse più ch'è un terzu, hè abbastanza per cunnosce u zitellu cù a prucedura di u bacinu. À u primu, u zitellu ùn hè sparpugliatu in un pudoru veloci, questu hè necessariu per u zitellu à senti cusìbule, cum'è in u ventu di a mamma è senza temerà di novi sensazioni.

Prima, i peri anu mannatu lentamente in l'acqua, è da pocu à pocu à u buttone, da u collu. Ùn pudete micca immediata immediatamente immerse u zitellu completamente, perchè pò causà shock. Avete bisognu à cullà l'acqua è sprime cù cursu nantu à u diaperu, fughjendu pocu à pocu. Solu a parti suprema di u pettu è a testa ferma nantu à a superficia di l'acqua.

Per lavà un zitellu cù sapuniu o shampoo ùn hè micca necessariu di prima, ma se ci sò qualsiasi bruttezza, pudete usà detergenti, ma micca più di una volta per a simana. Scacciate u corpu cù un pappatu di pappagallo o pappagallo (specie di cìbuli), pudete prucede à lavà a testa. Hè abbicutu cù l'acqua, sguassate dopu à l'armali, è un ochji di discu wadded separatu è a faccia.

Pudete piglià u zitellu in a listessa pusizzioni chì si mette in u bagnu, o sottu l'armpiti. Hè propiu abbughjatu quandu una persona, aiutendu à bagnarate, mette a siccatura à u zitellu. Hè megliu tene una tavola cambiata o qualsiasi altra superficia vicinu à a qualità per sparghje a sicugna è ponite u zitellu.

A corda finale chì sdegnu u corpu cù una bagnata pani, fretdi l'ore è scorciate e so arruganti cun una crema. U più bellu tempu per passimassate u figliolu novu dopu un sognu di maternità hè à a sera. U zitellu relaxe è valdi bè a notte.