Reflex Moro in nascita

Per verificate chì u zitellu sviluppa in modu appuntu, bisognu di sapè chì riflessi sò stanu in novi . Ùn saputu chì staccate e sburdà è un ghjornu à i pensi pò esse a norma pè i zitelli, i paisani sò sughjetti l'alarme nantu à a salute di i migghiori.

Unu di sti riflessi incondizionati, chì mostra a reazione protettiva di u corpu, hè u riflettu di Moro in i culminati. Queste riflessu mostra a reazione di u zitellu, è hè chjamatu di varii modi:

A risposta di u zitellu sera u cuntinutu, allargamentu di e spalle è u divorziu di i manichi à i lati incù l'apertura di u mandibula. Dopu qualchì minuti, i manichi torna à a so pusizioni originale.

Speculatively noticeable reflex Moro manifesteghja in un sognu, quandu u babbu pò scantarià qualchì scancu da a strada o in a casa. Sicondu i medichi, sta cundizione ùn faci micca dannu u corpu di u babbu, ma pò esse "spoil" l'ànima per un pezzu di tempu, causannu un chianciulu prolongatu.

A prisenza di u prugramma congenital Moro hè assai impurtante per i zitelli, in a so assenza, i medichi pò diagnosticà i malatie serii: edema cerebral, hemorrhagis, lesions cerebrali. L'assenza di rifiri in i primi ghjorni di a vita pò signalà u traumu intracranial di u zitellu.

A prisenza di u spuntaniu reflexu di Moro parla di u sviluppu normale di u zitellu. U solitu pupulari passa quan u zitellu hè 4 mesi d'età, dopu sò sottumessi cumpunenti solu di u riflettu.

Per qualchi babies, u riflettu di Moro hè pronunsiatu è ùn passa micca in u tempu debitu. U trattamentu principalu per u riflettamentu di Moro hè di prescrive un masaje chì uttene à aiutà à eliminà l 'tonu muscular excessiu.