Parolle-Parasite

Ogni lingua havi una mirisca di parolle. Induveru, perchè andate da parassita chì parvene micca necessariu? Turnemu in l'urigine.

Parasite-parasite sò parolle per un fasciu di parlà. Finu à l'impurtanza in u vocabuli di un omu, ùn entri micca solu in parolle coloquial, ma ancu in un habitu. A parolla parasita ùn significheghja nunda in tuttu. Eccu i paroli vacanti - i bughji, duveranu esse dispuniti. A persona chì usa tali parolle in u so discorsu ùn si n'avemu micca avvezziatu, hè adatta à questu. Inoltre, i paroli sputanu impediscenu micca solu l'intelligenza è a percepzioni di u parolle, ma ancu tireu l'interlocutore.

Quandu surgìa a parolla, parassitolo di parlà hè ancu risultatu. Apenninsimu, tissu i paroli cumpilate i nostre furestieri è anu più numinatu di e nostre vittimi.

I causi di l'usu di parolle-parasite

A mohjetti muderni utilizanu in u so parolle cusì parasitari comu: "pancake", "tipu" è "simili". Quindicanu l' indecisione , a cunvenzioni, l'imagineria di i pinsamenti è l'azzioni di i ghjovani ghjovani è i carusi. Parole abusivu in a parolla di parlà di un livellu bassinu intellettuale, chì pò esse simpatizzati. À tempu, furtune, per parechji passa. Aduprà parolle-parasite, vi spaggiu u vostru discorsu è a sensazione di sè stessu.

Cumu scaricamentu parassiti?

Fighjure di parlà di cumu per liberà di e parolle-parolle in u vostru parolle. Prima di tuttu, avete bisognu di piglià à cuntrollà a vostra parola. In più di cuntrollu strettu, avete bisognu di "sanzioni" per sè stessu. Se stabilisce un urganisimu per amparà à parlà belli è sviluppà l'eloquenza , sia sia categuricu in a vostra decisione.

Fighjendu nantu à cumu tratte cù parolle-parasitiche, hè impurtante nutaraghju a bisognu di rimpiazzà cù qualcosa cosa. U mètudu seguente hà da pudè esse effittivate, se u pigliate cù tutta a responsabbilità.

Sceglite u sonu chjudu per sè stessu. Pò esse a meowing, chirping, ladra è latte. Quandu avete bisognu di voi stessu chì avete esse dichjaratu una parola spedizione, poi seguite "fine" cun crescente. Chjesa in un discorsu? Questu hè cusì, cusì sò i vostri parolle-parasites assulmente superfluous in conversazione. Believe, sustituzione Cusì, a parolla parasita ùn vi enseigneci à avè usatu in u vostru parolle.

Da u puntu di vista di a psiculugia, i parasitichi sò cunsiderate unu di i modi per passà altri in l'attività di parolle. Quandu una persona ùn pò micca prontamente formulate una risposta in una cunversione, si trova una pausa pratesa. Accumincia una reazione subconsciousu - rientra cù un saccu, tossu, ripetendu i paroli è parole di boccati.

Quarchi cosa hè megliu esse silenziu, sopramente chì l'arti di persuasione si basa in pausini puntuale è correficamenti paesi.