A vita in armunia

Chì duverà tutte ogni persona cusì persunale? Di sicuru, à a vita in armunia cù l'altri, è sopratuttu, cun sè stessu. Ma cumu scopu di ottene cusì, per apprendre à vivenu in armunia cù sè stessu? Prima di tuttu, vi venerà per capiscia chì hè necessariu di travaglià per questa, è u travagliu hè di pensativu è seriu. Ma u risultatu hè vale a pena, veramente?

Cumu pudendu amparà in armunia?

Quì dicemu, viranu in armunia cù sè stessu, è chì duvemu dì da questu quì, duvemu vulete ottenevule? Probabilmente, u sensu internu chì tuttu hè passatu cumu si deve, cumu si deve esse. Questu sensu calmu di fiducia, chì ghjè u compenente principalu di successu in a vita privata è u travagliu.

  1. Allora, cumu fà u vostru mondu internu? Forsi li siguenti règuli simplici aiutaranu.
  2. Vulete esse felice, cunnosci. Questa règula era cunnisciuta in i tempi antichi, perchè ùn ne vole micca avà ara? Dopu tuttu, sè ùn sapete nunda di i vostri desideri, preferenzi è aspirazioni, a pace in l'anima ùn hè micca pututu. Cusì pudete fà tuttu ciò chì ùn piace micca, chì ùn vi porta micca più vicinu à a mira. Cusì sapemu cusì, ùn esitò micca. Sò sinceru cun sè stessu, questu hè l'altru pudete chjappà, chì sunnerai di vive in una capanna vicinu à un fiume. Per voi stessu, cunfèssanu chì avete da esse più còmico cun un bellu appartamentu o una casa di 3 stati nantu à a spiaggia.
  3. E avà aspittà una lezziò chì cendite i vostri vulintà è abilità, chì aiutanu à riflette u vostru mondu internu. Sapete à vive "in accordu di a vostra cuscenza", cum'è a voce interna suggerisce. Senza impastanu in u numbru "santu", chì ùn sanu micca ciò chì pridicavanu. Ogni omu hà a so visione di u mondu, è devi esse campatu cumu si vede in questu mumentu. L'ideali di l'altri idee seranu bluccatu in una gaia, private a vostra bella esencia di libertà.
  4. A vita in armunia hè impedente se a persona hè pessimista. Se ùn avemu micca spiegatu emozioni pusitivi, ùn avemu micca sempre a felicità. Dunque, da questu ghjornu, avemu apprendu u pensamentu pusitivu, tutti l'avvenimenti in a nostra vita sò duie facate. Avete bisogna tutti dui, ma avete bisognu à amparà sinceramenti a felicità in a parti positiva. Qualchidunu prublemu pò esse perceivedu com'è una lettone, cum'è una nova opportunità. E vale a pena, ùn avete bisognu di perdi u ghjornu scusendu.
  5. Quandu si parlava di vivenu in armunia, avemu dettu a nostra autentificazione. Allora, urganiscia più l'autoestimu. Avete bisogna sapè chì pudete fà assai, sè vo vulete solu seriu. E più impurtante, avete bisognu di ricordu chì vi sia trovi degni di tuttu ciò chì sunnerai. Quale chì, se ùn vi merite u dirittu à a felicità?
  6. A strada, nantu à a felicità. Molte cumicuranti sottu à u so significatu amori, è sò ghjusti, questu sensu hà necessariu à vive in u core di una persona. Sò micca cunfundite l'amore cù l'addiccerie è l'abitudine, ùn avete bisognu di mantene una relazione, se ùn vi portanu micca gioia. È ricurdate, amore hè distinta, una lista di romanza di i so variità ùn finisci. Allora ùn averebbe micca brutta si ùn hè micca un omu cun quellu chì truvate a felicità - l'amore è cura pò esse dati à l'altri.
  7. Ricurdativi chì puderete culleghje i sbagli cù u drittu per fà. Nunda ùn hè micca imberduble, solu quellu chì ùn hà fattu nunda di valutà per a so vita ùn hà micca fattu un sbagliu. Cusì ùn ti manca un vintu di preziosu scorrizzi di errori, megliu cercà e manere di currete l'oversight.
  8. Pensendu à a vita in armunia, avete da cuglitanu involuntàvuli à pensà à a bisognu di u creatu spirituali di una persona. E questu hè veramente cusì, un omu spiritualmentu desenvolupatu pò vedà a vita in tutti i so culori, trova l'aligria in tutti i vostri preoccupati. Solu ùn avete bisognu di diventà in mente in i ranchi di seguitori di qualsiasi "guru". Ùn ci hè micca una presiglia ready-made, tutti avianu u so modu è imitazioni, chì ùn porta micca à nunda. No, littiratura speciale, rituali, tradiziunali, questu tuttu hè chì sia, ma solu à u duminiu di u core. Ùn si scurdanu, sò tutti sfarenti, perchè qualchissia chì andaraghju à a prichera è a Bibbia, è qualcunu sà e yoga è cuntene una foglia caduta da u bedu.
  9. Meno attenzioni à l'opinioni di l'altri - a maiò parte di elli ùn importa micca i vostri atti. E se decide di cunghjuntà, vi vale a pena pagà? Hè impurtante chì senti chì i vostri accadenzi sò diritti, sentenu l'assistenza di e persone assai vicinu. È a ghjente t'avaria aghjustatu è fasgianu i so dete, chì hè a diferenza?